Varför så små
Varför så små
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja varför har det blivit så små bokstäver, inte bara här utan i dom flesta moppeforum har det hänt något inatt <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du kommit åt snabb kommando för att ändra textstorleken?
Håll in ctrl-tangenten samtidigt som du scrollar på musen så ändras storleken igen och vill du direkt ha standard storlek så trycker du på ctrl och 0 (noll) samtidigt. <!-- </EdIndex> --></div>
Håll in ctrl-tangenten samtidigt som du scrollar på musen så ändras storleken igen och vill du direkt ha standard storlek så trycker du på ctrl och 0 (noll) samtidigt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fruntimmer..........tanten hadde lånat min burk för att skriva ut några bilder....Hon är van vid sin lilla skärm, och jag har 22 tums skärm, då blev allt jättestort i stället......Men komma ihåg att ställa tebaks inställningarna, det ingår inte i ett fruntimmers hjärna
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ha ha!! Kom igen Tompa! Hon kunde ju iaf. ändra storleken och tänkte väl att det var en skitsak för dig att återställa....(För hon bäddar väl kanske din säng då och då???) Men hon överskattade dig, du kunde inte.
'tompa skrev:Fruntimmer..........tanten hadde lånat min burk för att skriva ut några bilder....Hon är van vid sin lilla skärm, och jag har 22 tums skärm, då blev allt jättestort i stället......Men komma ihåg att ställa tebaks inställningarna, det ingår inte i ett fruntimmers hjärna
Ha ha!! Kom igen Tompa! Hon kunde ju iaf. ändra storleken och tänkte väl att det var en skitsak för dig att återställa....(För hon bäddar väl kanske din säng då och då???) Men hon överskattade dig, du kunde inte.

Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Har du så stor Tompatompa skrev:Fruntimmer..........tanten hadde lånat min burk för att skriva ut några bilder....Hon är van vid sin lilla skärm, och jag har 22 tums skärm, då blev allt jättestort i stället......Men komma ihåg att ställa tebaks inställningarna, det ingår inte i ett fruntimmers hjärna

min avatarbild : är min gamla "SUKA"