<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jäklar, det får ju min stad att framstå som värsta ibiza! vi hade runt 30/40 cm snö som mest här! och kanske -25 som värst i tempratur.
idag plockade jag ihop den igen! två nya lager till utgående axel och en packbox som jag hde hemma!. funkar super fint, förutom att mellan garaget och hem så fick jag slut på bensin! mitt ute på vischan, så en kompis kom sladdade med en dunk och så fick jag fylla på

tack robin! och verkar som portningen gjorde sitt också, fan så fin han drar! även om det kanske bara är taget 2 mm , så fan så gav det mycket! enda som skulle behövas är ett mindre styre, aphäng på vintern har visat sig jäkligt jobbigt för armarna i snö

rent

två nya lager! skönt att 3 är samma, och det sista är likadant fast med en stålring runt så det ligger på plats, dom tre likadanna är lager 6203, såklart SKF, italien gjorda, kanske slår mina taiwan lager?

ihop, med lite tubpakning, även om det aldrig behövs tidigare så tänkte jag lika bra nu.

och tillsist en sexig bil på lagret som skitigt sig, pågrund av packbox som skitigt sig vid utgående axel <!-- </EdIndex> --></div>