Jag har blivit kär !!!! (i en groda) Hmmmm!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
stefan

Jag har blivit kär !!!! (i en groda) Hmmmm!

Inlägg av stefan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varit och tittat på en cp-groda idag.
Kärlek vid första ögonblicket. :drewl:
La ett bud, så nu hoppas jag att ingen mer än jag är så dum och tar
sig för ett sånt här projekt.
Alla delar förutom hylsa till dragstarten finns. men allt skall monteras på moppen.
cocos_acc.gif
Nu blir det 2 långa veckor innan jag får svar. <!-- </EdIndex> --></div>
Amazon_jerka

Inlägg av Amazon_jerka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har redan en och det räcker gott :lol:
Lycka till och hoppas du får den. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi mopedister vet...... men nu gäller det bara för resten av världen att förstå, man KAN köpa kärlek! :D

Hoppas att Grodan blir din!! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och att grodan blir en prinsessa LYCKA TILL Mvh Alf-Johan 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas det blir affär för dig!!!

Raketsport skrev:Vi mopedister vet...... men nu gäller det bara för resten av världen att förstå, man KAN köpa kärlek! :D

Hoppas att Grodan blir din!!
Det har jag lärt mig i livet och är det inte moppen så är det bilen eller min sambo...
Enda alternativet är att väta tills det går över!? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min ganne kom en solig sommardag över en dylik tingest. Å då tänkte jag att nu eller aldrig ska den testas.
Men snacka om cellskräck när jag vrålade iväg med med ett yl som bara en saxomatic kan åstadkomma, resonansen i plastbaljan var värre än i en gammal ståbas, å jag vet inte om denna makapär var feljusterad men den kastade en åt höger å en åt vänster. Vilt vinglande tog jag mig runt kvarteret i 25 blås med en bromssträcka på 50 meter lyckades jag få stopp på grodan å omtöcknad av alla bakdragsavgaser gick jag hem å la mig i hängmattan no more groda för mig.. tacka vet ja Messerschmitt kabinen roller 200cc
men lycka till iaf. :wink: såg en på jag tror det heter veteranmopeder.com eller nåt liknande han samlar på grodor å hade en med heltäckt hytt å hemmagjord värmekammare för vinterns övningar <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->o jag som trodde en cp groda var en plastmoppe :oops:
det finns ju nån som heter cp men det är väl invalid moppen
ni menar va :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar