<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varit och tittat på en cp-groda idag.
Kärlek vid första ögonblicket.
La ett bud, så nu hoppas jag att ingen mer än jag är så dum och tar
sig för ett sånt här projekt.
Alla delar förutom hylsa till dragstarten finns. men allt skall monteras på moppen.
Nu blir det 2 långa veckor innan jag får svar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas det blir affär för dig!!!
Raketsport skrev:Vi mopedister vet...... men nu gäller det bara för resten av världen att förstå, man KAN köpa kärlek!
Hoppas att Grodan blir din!!
Det har jag lärt mig i livet och är det inte moppen så är det bilen eller min sambo...
Enda alternativet är att väta tills det går över!? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min ganne kom en solig sommardag över en dylik tingest. Å då tänkte jag att nu eller aldrig ska den testas.
Men snacka om cellskräck när jag vrålade iväg med med ett yl som bara en saxomatic kan åstadkomma, resonansen i plastbaljan var värre än i en gammal ståbas, å jag vet inte om denna makapär var feljusterad men den kastade en åt höger å en åt vänster. Vilt vinglande tog jag mig runt kvarteret i 25 blås med en bromssträcka på 50 meter lyckades jag få stopp på grodan å omtöcknad av alla bakdragsavgaser gick jag hem å la mig i hängmattan no more groda för mig.. tacka vet ja Messerschmitt kabinen roller 200cc
men lycka till iaf. såg en på jag tror det heter veteranmopeder.com eller nåt liknande han samlar på grodor å hade en med heltäckt hytt å hemmagjord värmekammare för vinterns övningar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->o jag som trodde en cp groda var en plastmoppe
det finns ju nån som heter cp men det är väl invalid moppen
ni menar va <!-- </EdIndex> --></div>