får inte loss trampan:(
får inte loss trampan:(
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->va ute i garaget och plocka ner motorn från flakan 1199:D men ena trampan gick f n inte å få loss "spärrskruven" sitter som BÄRGET hur ska jag få ut den och hur hårt kan jag slå:S under tiden jag slog så lossa en motor kudde hela tin och när jag vilar hittar jag en brikar csa 12mm bred och 6 tjock har inte rivit ner någon kopa enner nåt bara tatt av motorn vart kommer denna från :S eller har den bara ramlat ner från himmlen;P <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hade jag varit full som ett lok, så hade jag nog förstått vad du skriver hyfsat....nu har jag fått ta hjälp av deschifferkod 
Nej, men skämt åsido. Är du stresserad när du skriver, eller har du bara stavningsproblem?
Och åter till topic, ett mindre don kanske skulle hjälpa, så det blir stumt när du slår. lås kilarna/bultarna går ju få tag på här o var, så om en skulle pajja är det inte hela världen. Mvh <!-- </EdIndex> --></div>

Nej, men skämt åsido. Är du stresserad när du skriver, eller har du bara stavningsproblem?
Och åter till topic, ett mindre don kanske skulle hjälpa, så det blir stumt när du slår. lås kilarna/bultarna går ju få tag på här o var, så om en skulle pajja är det inte hela världen. Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
men iaf fick loss trampan till slut:D nu har nästa problen kommit:S
på oljesidan på motorn sitter ju frambroms meckaninen (eller vad man nu kallar den)
och när man tagit av trampan och den lilla låsbrickan så sitter det en bricka och efter den en JÄTTEtun( ca 0,5 -1 mm tror jag)bricka efter den sitter en
25mm mutter som jag inte får loss!
är denna muttern fel gängad eller hur får man loss den ?? eller behöver man inte ta loss den för att klyvamotorn:)
hoppas ni ser lite bättre vad jag skrev denna gång <!-- </EdIndex> --></div>
hehe förstår va du menar har lite svårig heter men skrivning:SNeifelheim skrev:hade jag varit full som ett lok, så hade jag nog förstått vad du skriver hyfsat....nu har jag fått ta hjälp av deschifferkod
Och åter till topic, ett mindre don kanske skulle hjälpa, så det blir stumt när du slår. lås kilarna/bultarna går ju få tag på här o var, så om en skulle pajja är det inte hela världen. Mvh
men iaf fick loss trampan till slut:D nu har nästa problen kommit:S
på oljesidan på motorn sitter ju frambroms meckaninen (eller vad man nu kallar den)
och när man tagit av trampan och den lilla låsbrickan så sitter det en bricka och efter den en JÄTTEtun( ca 0,5 -1 mm tror jag)bricka efter den sitter en
25mm mutter som jag inte får loss!
är denna muttern fel gängad eller hur får man loss den ?? eller behöver man inte ta loss den för att klyvamotorn:)
hoppas ni ser lite bättre vad jag skrev denna gång <!-- </EdIndex> --></div>
-