Alabamamannen skrev:Får väl ta på mej flamsäkra kläder & medta brandfilt för att vara på säkra sidan
Alkohol å sport en klar hit! Har du inte lagt ner det där skidrandet Gunde
jajja det måste ju finnas ngn som kommer sist i år oxå <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då vet jag varför baklampa inte fungerar som den ska... lindningen är trasig helt helt sproilands tändplatta som förra ägaren fick inte lampan att fungera. <!-- </EdIndex> --></div>
Pop skrev:då vet jag varför baklampa inte fungerar som den ska... lindningen är trasig helt helt sproilands tändplatta som förra ägaren fick inte lampan att fungera.
ja, sådär. nu fungerar den också, hittade avbrottet av flera stycken jack, och lödde om den. perfekt! gick ut och provstarta nu på morgonen efter meckat konstant sedan 9 igår... både den svarta och golden shower har fått sig en rejäl omgång med smörjning. nu måste bara en kedja köpas ny till golden shower, sen är den klar för sommaren <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja detta är ju den sk sandlådetråden där man facebookar lite allmänt Då kan jag tillägga att här sitter man nybadad. Efter man haft en god promenad med hunden i blidväder. sappar lite Grant's whisky med mitt favorittillbehör hot chili crunch ostbågar åsså lite fredagssnask turkisk peppar (beroendeframkallande godis) .
Hittade en ny kanal på TV'n som heter classic den spelar bara gammalt just nu lite Kiss..I was made for loving you baby
ngn fler som softar denna Fredagskväll eller är ni ute speedar runt i Garagen.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har varit å käkat födelsedagstårta & imorrn veteranskoter tittning i Lövånger, över 70 anmälda.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick erbjudande av farfar att åka med han,pappa samt en pilot till västerås o flyga hem flygplanet dock inte säkert att jag får åka med i planet påvägen hem :/ Så ja tror ja struntar i de <!-- </EdIndex> --></div>
....så köpte jag min andra hyvel på båtmässan igår. Det satt en dekal på förpackningen på vilken det stod "Starkt beroendeframkallande".
Kan lova att det är ett suveränt verktyg och användbart till massor av arbeten i hemmet, starkt beroendeframkallande alltså.
Precis som Japansågen.... http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Products/Hi/30-7168.jpg
Dessa verktyg passar dock inte till mopedjobben. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60