Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Alabamamannen skrev:Får väl ta på mej flamsäkra kläder & medta brandfilt för att vara på säkra sidan :lol:
Alkohol å sport en klar hit! Har du inte lagt ner det där skidrandet Gunde :D
jajja det måste ju finnas ngn som kommer sist i år oxå :roll: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då vet jag varför baklampa inte fungerar som den ska... lindningen är trasig :cry: helt helt sproilands tändplatta som förra ägaren fick inte lampan att fungera. <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

Pop skrev:då vet jag varför baklampa inte fungerar som den ska... lindningen är trasig :cry: helt helt sproilands tändplatta som förra ägaren fick inte lampan att fungera.
ja, sådär. nu fungerar den också, hittade avbrottet av flera stycken jack, och lödde om den. perfekt! gick ut och provstarta nu på morgonen efter meckat konstant sedan 9 igår... både den svarta och golden shower har fått sig en rejäl omgång med smörjning. nu måste bara en kedja köpas ny till golden shower, sen är den klar för sommaren <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

dr.novolette skrev:
Alabamamannen skrev:Får väl ta på mej flamsäkra kläder & medta brandfilt för att vara på säkra sidan :lol:
Alkohol å sport en klar hit! Har du inte lagt ner det där skidrandet Gunde :D
jajja det måste ju finnas ngn som kommer sist i år oxå :roll: :D
Åker bara 1 mil om året,inte en meter till...Only in it for the drugs :bananas: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åka 60 mil för att sedan åka 1 mil på skidor :shock:
å öl det finns ju hemma vad flyr du från :roll: :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han ställer upp för de andra! :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sålde min första vara på Tradera idag!:D
Köpte även min första vara på Tradera idag!:D <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hemma från en dag i rally skogen :D En eller 2 dagar kvar :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är gött hemma i stugvärmen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja detta är ju den sk sandlådetråden där man facebookar lite allmänt Då kan jag tillägga att här sitter man nybadad. Efter man haft en god promenad med hunden i blidväder. sappar lite Grant's whisky med mitt favorittillbehör hot chili crunch ostbågar åsså lite fredagssnask turkisk peppar (beroendeframkallande godis) .
Hittade en ny kanal på TV'n som heter classic den spelar bara gammalt just nu lite Kiss..I was made for loving you baby :headbang:
ngn fler som softar denna Fredagskväll eller är ni ute speedar runt i Garagen.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har varit å käkat födelsedagstårta & imorrn veteranskoter tittning i Lövånger, över 70 anmälda.. thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

zappafan skrev:Har varit å käkat födelsedagstårta & imorrn veteranskoter tittning i Lövånger, över 70 anmälda.. thumb_up
jasså hos Janne Löfroth :wink:
själv ska jag med jaguarklubben å besöka en jaguarrenoveringsfirma i Luleå :D <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick erbjudande av farfar att åka med han,pappa samt en pilot till västerås o flyga hem flygplanet :P dock inte säkert att jag får åka med i planet påvägen hem :/ Så ja tror ja struntar i de :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säkert trevligt på jaguarfirman åxå :D

edit: 98 st veteranskotrar anmälda.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appråpå beroendeframkallande......

http://malco.jetshop.se/pub_images/original/HYVEL_476.jpg
http://malco.jetshop.se/david-p-580-c-222.aspx

....så köpte jag min andra hyvel på båtmässan igår. Det satt en dekal på förpackningen på vilken det stod "Starkt beroendeframkallande".:lol:
Kan lova att det är ett suveränt verktyg och användbart till massor av arbeten i hemmet, starkt beroendeframkallande alltså. :D
Precis som Japansågen.... http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Products/Hi/30-7168.jpg
Dessa verktyg passar dock inte till mopedjobben. :( <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar