Snälla kan inte någon person köpa denna!!

Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D nu ska Raketaren utmana lorden med husqvarna också det blir väl nåt stor race funniesteveraward med husqvarnerna :cool2: men ni får se upp för stenar :bike_pedalare: så det inte går åt skogen :accident: det räcker inte med sachsarna :laserswords: må den bäste spocht_winner slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körmoped: dina tankar om Suzuki verkar bra då blir vi 3 du jag och lorden, vi kommer att växa oss starka , men ha gärna en Crescent i beredskap i fall överheten blir för stark.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart ni måste ha en Crescent med som reserv till dom dära halvfabrikaten :meangreen: 22_yikes.gif :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle gärna ha en crescent men dom är dyra,
Men jag kanske har en crescent paketmoped pågång. den har stått i en bod i 30år men den har fått sin skarm nu :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har raketen landat på sin raketbas :) tycker redan den ser ut att trivas vid sin tvillingsyster :wink: mopeden provkördes idag runt gården på min arbetsplats...small ju igång på första kicken slider_victory.gif
hälsar än en gång jättemånga tack till sjödins fru..som levererade pärlan till örnsköldsvik idag slider_thankyou.gif skickar en bild på hur gott maskinen mår i sitt nya hem :)
Bild
härlig syn eller hur.. :wink:
Bild

skönheten ska nu få lite service och justering <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt att någon på forumet köpte den. Är bara tvungen att berätta en "rolig" historia som hände idag.

Pappa hämtade min nya suzuki som jag köpte på blocket och fick hem den 16.00. Jag fixade lite med den sen täcknade försäkring och började köra runt lite. Sen ville en "kompis" låna den för att testa den lite, bara en runda sa han. Han var borta en kvart och kom tillbaka med den rullande med förklaringen, Det var som ett kärringstopp sen fick jag inte igång den....... Jippi min moppe är trasig jag har haft den i min ägo i nästan tre timmar. Sen stod man nästan en halvmil hemifrån och han sa: Nää.. nu måste jag hem jag ska äta: ringde en kompis som kom och kollade på den och sa vad felet kanske var. men vilken stil att bara dra därifrån. Det var den tredje av fyra möjliga moppar som han har förstört av mig. Undrar vad man ska göra... :accident: Kanske blir något i den stilen :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Sjödin
Inlägg: 2
Blev medlem: 24 mar 2009, 00:00
Kontakt:

Inlägg av Sjödin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kul att du blev nöjd!

Och att den kommer till andvändning, det är två olika världar när den står bredvid syrran. På med pakethållare och unikaboxen då du.

Jag hade inte grinat om du inte villat köpa den, ungrar mig lite nu när man surfar och ser hur kul ni verkar ha. Men jag får väll ta en tur med packen som tröst.

Kör hårt. // Sjödin. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja du packen din smäller högt en mycket snygg renovering..bara å komma med i klubben å köra kul om vi får in några snygga packmoppar oxå som vill åka med oss.. :wink:
Bild

här har ni en bild på sjödins underbart vackra pack bara å gratulera till ett snyggt jobb, vi hoppas på få se den på nåt rally i sommar 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körmoped: Du vet att man inte kan välja föräldrar, men kompisar kan man faktiskt välja!!! :meangreen
Kan du inte skicka in en bild på moppen, hoppas att du hittar felet. :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sjödin, din packmoppe är väldigt fin, du har också fotat den på en underbart vacker plats Mvh alf-Johan :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Sen ville en "kompis" låna den för att testa den lite, bara en runda sa han. Han var borta en kvart och kom tillbaka med den rullande med förklaringen, Det var som ett kärringstopp sen fick jag inte igång den....... Jippi min moppe är trasig jag har haft den i min ägo i nästan tre timmar. Sen stod man nästan en halvmil hemifrån och han sa: Nää.. nu måste jag hem jag ska äta
DÅLIG stil! Låt inte den "kompisen" köra din moppe igen. staff_annoyed <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:Ja då har raketen landat på sin raketbas :) tycker redan den ser ut att trivas vid sin tvillingsyster :wink: mopeden provkördes idag runt gården på min arbetsplats...small ju igång på första kicken slider_victory.gif
hälsar än en gång jättemånga tack till sjödins fru..som levererade pärlan till örnsköldsvik idag slider_thankyou.gif skickar en bild på hur gott maskinen mår i sitt nya hem :)
skönheten ska nu få lite service och justering
oregonian_congratulations.gif He,he! Du verkar vara lika oroande personlig med dina nya moppar som oss, vi hälsar dom välkomna och hoppas att de ska trivas! :D
Den var riktigt cool! Visst ska du låta den vara orörd i lacken? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->självklart kommer den att bli orörd, med tanke på den härliga patina den har :) som en mycket vis och förståndig person på forumet brukar säga
citat*en moped kan bara vara original en gång :wink: * och det ska denna få vara och åldras med ägaren :headbang: det jag ska göra är att ge den lite service, ett felfritt hanbroms hantag, en pakethållare och en unikabox eller dyligt 8) sedan är det väl till att åka nåt rally med den oxå förstås :D <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körmoped: Enklast vore väl att aldrig låna ut moppen. Det finns ett ordspråk som säger: "Den du inte förlitar dig på kan aldrig svika", och det stämmer.
Raketaren: Med en moppe som din vill jag omformulera den kloka gummans talesätt till "Du blir ett original på en gång" staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hrmmm jo det kan nog tänkas :wink: verkar ju som lorden är en smula avis när hans rymdskepp*grymmen*inte startade före min förnämliga raket staff_italiamac_fastidioso.gif undrar om han går in i nån spelhåla och lirar roulette snart staff_gemini-1.gif vi får väl höra om den oxå startar på första motorvarvet evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar