Min del i det hela är att jag ska försöka lära upp dom hur dom ska bygga ihop chassina.
Men det är fortfarande en "svensk" produkt

Oj, de va lång restid. Jag flyger Sundsvall-Stockholm-Helsingfors-Shanghai. Sen bil (1,5 tim) från Shanghai till Kunshan.Jasså du RoRRe, du har varit/är å hälsar på Kinserna. Det har jag med var dit en sväng 2008, Jobba åt Sandviken å byggde en fabrik
där dom skulle tillverka rostfria högkvallitetstsrör, jag var såkallde Superwiesser som skull hjälpa Kinesika risbönder att skruva....
Hmm ganska lång restid var det iaf ca 26 timmar för mig/oss! Från Arlanda till Beijing. Inrikes Kinaflyg från Beijing till Nanjing. Skumpig
bussresa på ca. 4 tim...till slut målet Zhenjiang en lite by på 2-3miljoner Kineser, plus väntan på flyg mm...å gud vet vad...
Samma sak hände min kompis där....han prutade likt dig. Dom gick inte med på det, utan då gick han. Då kom dom springande efter å han fick köpa varan till ett lågt pris....hahahah! <!-- </EdIndex> --></div>RoRRe skrev:Haha, ja va in på några "märkesaffärer" i Shanghai sist och kika runt lite på vad som fanns.
Köpte 2 nyckelringar till tjejen, en Gucci och nått annat märke...
Först skulle dom ha 620 RMB, (nästan samma kurs mot kronan) så jag sa nej direkt och erbjöd 20 för båda.
Dom nekade och sänkte till 580, så jag sa sista bud på 40. Det tog dom inte då gick ja. Tjejen i affären blev sur och bad en kille springa ikapp mig och bad om ett sista pris så ja sa 50 och fick dom för det.
Enligt dom var det "äkta silver" i ringarna och att dom hade sålt 2 för drygt 700 förut...
Lögn eller en dum en som köpt dom det vet ja inte, men kul va de iaf.
jobbit att vara uppe på nyår där 15 darRoRRe skrev:De e inte dåligt med raketer här. Idag (17/2) är det sista dagen på deras nyår, dom firar i 15 dagar
Så natten till idag var det nästan som ett krig ute. Det bara small och dundrade hela tiden. Vet inte hur många gånger jag vaknade till.
Så ikväll har dom nån sorts tillställning utanför hotellet, så jag ska ut å kika lite.
Vi var och käkade på ett ställe där dom har sånna jättestora stekbord så man får se när dom lagar. Hummern var nog ganska nyss kluven för den sprattlade när dom la den på stekbordet
4 timmar tog de innan vi va klara
Men det var gott