stormoppe

Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

stormoppe

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det börjar ju våras, har ju varit + grader idag :wink: tänker sälja min stormoppe till våren så jag klämmer ut en annons på den

suzuki vs 800 intruder årsmodell 1999 har gått ca 3000 mil, är i mycket fint skick blåmetallic, med diverse extrautrustning.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skickar in några bilder på vs 800 om någon börjar bli sugen på hojåkning :wink: säljes nu p.g.a tidsbrist och dålig rygg :( kan tänka mig inbyte av gammal besiktad veteranbil helst en hygglig v4 a combi+pengar eller annat förslag....om det finns intresse för hojen så pm a mig..

Bild

Bild

Bild

Bild

hojen är dammig på bilderna.. :) annars snygg och välvårdad.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser bra ut synd att det är en 800
1400an har jag sneglat på ett bra tag den har stomme som enkelt går att förfina å riktigt potent motor å ganska fläskigt bakdäck redan original..
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo hade ju en 1400 intruder först, nåt år efter blev den bytt till en 1500 intruder som oxå såldes tänkte ju vara utan hoj sedan..men kunde inte låta bli att köpa denna 800 heller..men nu lägger jag hojåkningen på hyllan..har en dålig rygg så får nog acceptera att låta bli långa körningar på hoj nu dessutom har ju mina hojkompisar oxå lagt ner det hela.... :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Dan L

Re: stormoppe

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:det börjar ju våras, har ju varit + grader idag :wink: tänker sälja min stormoppe till våren så jag klämmer ut en annons på den

suzuki vs 800 intruder årsmodell 1999 har gått ca 3000 mil, är i mycket fint skick blåmetallic, med diverse extrautrustning..

Jag trodde det var en compakt med stora 23" hjul ! <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo en compakt med lite extra krom och väskor.. :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en Ducce 750 S och en Honda 400 CBN "Tjejjmoppe" Dom står undanställda. När jag var ute och åkte var man ensam= Tråkigt.
När man åker moppe fins det alltid någon kompis som hänger på.
Men det kanske kommer nya tider för motorcylarna, därför sparas dom. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har också MC som bara står och dammar , en Kawa W650
har bara kört 2mil sen jag köpte den för 3år sen
En Ariel Red Hunter 1938 står också o väntar på åktur. <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan så :wink: Men och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie).... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Neifelheim skrev:Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan så :wink: Men och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie)....
Ja och när får man se den :?: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

alf-johan skrev:
Neifelheim skrev:Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan så :wink: Men och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie)....
Ja och när får man se den :?: :shock:
bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Neifelheim skrev:
alf-johan skrev:
bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa.
Jag är alltså sugen på att se den färdig, det var vad jag menade :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

alf-johan skrev:
Neifelheim skrev:
alf-johan skrev:
bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa.
Jag är alltså sugen på att se den färdig, det var vad jag menade :D
jaha, jadu, säg det. haha, nej men ska ta tag i det på allvar nu när snön börjar töa bort....man får lite mer ork med sol i nacken om jag säger så :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Neifelheim skrev:
alf-johan skrev:
Neifelheim skrev:
alf-johan skrev: Ja och när får man se den :?: :shock:
Jag är alltså sugen på att se den färdig, det var vad jag menade :D
jaha, jadu, säg det. haha, nej men ska ta tag i det på allvar nu när snön börjar töa bort....man får lite mer ork med sol i nacken om jag säger så :)
Ja det blir nog bra LYCKA TILL :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lackad bobber sa du.. påminner mig om min gamla jonne är är bilder på den.
Den byggde jag om å lackade lite flammor på har byggt/lackat allt själv i rostfritt/alu har även konstruerat stomme å byggt/sytt sadel mm. den är egentligen en transformer går å bygga om i två tot olika stilar på en kväll kan lägga in bilder på övr. fordon om intresse finnes..
Baklyckta fr. -50talsbubbla ha ha..man tager vad man haver..
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar