suzuki vs 800 intruder årsmodell 1999 har gått ca 3000 mil, är i mycket fint skick blåmetallic, med diverse extrautrustning.. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:det börjar ju våras, har ju varit + grader idagtänker sälja min stormoppe till våren så jag klämmer ut en annons på den
suzuki vs 800 intruder årsmodell 1999 har gått ca 3000 mil, är i mycket fint skick blåmetallic, med diverse extrautrustning..
Ja och när får man se denNeifelheim skrev:Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan såMen och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie)....
bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa. <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Ja och när får man se denNeifelheim skrev:Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan såMen och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie)....
![]()
Jag är alltså sugen på att se den färdig, det var vad jag menadeNeifelheim skrev:bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa.alf-johan skrev:Ja och när får man se denNeifelheim skrev:Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan såMen och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie)....
![]()
jaha, jadu, säg det. haha, nej men ska ta tag i det på allvar nu när snön börjar töa bort....man får lite mer ork med sol i nacken om jag säger såalf-johan skrev:Jag är alltså sugen på att se den färdig, det var vad jag menadeNeifelheim skrev:bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa.alf-johan skrev:Ja och när får man se denNeifelheim skrev:Den ser trevlig ut.....hade man haft mer $$$$ på fickan såMen och andra sidan så blir min bobber värd runt 6-8000kr, (typ...motivlackens kostnad...wiiiiiie)....
![]()
Ja det blir nog bra LYCKA TILLNeifelheim skrev:jaha, jadu, säg det. haha, nej men ska ta tag i det på allvar nu när snön börjar töa bort....man får lite mer ork med sol i nacken om jag säger såalf-johan skrev:Jag är alltså sugen på att se den färdig, det var vad jag menadeNeifelheim skrev:bobbern? Du har ju sett den delvis? bilder på motivlacken finns under renoveringstråden. Ska bara hitta någon som har tid och svetsa så han bli stum bak, så jag kan börja spackla o slipa.alf-johan skrev: Ja och när får man se den![]()