billykid skrev:Crisse nog gick det bra för Hamberg, men det låter otroligt 143km i mina öron iaf....det går bra tungt att köra på isen...
Jo jag vet att det gick tungt på isen, var själv med och körde med Hondan som inte var helt frisk. Hamberg hade problem att komma över 100 först, men lyckades senare komma upp i 104-105km/h. Det var därför jag reagerade på att det står 143 i resultatet.. <!-- </EdIndex> --></div>
billykid skrev:Crisse nog gick det bra för Hamberg, men det låter otroligt 143km i mina öron iaf....det går bra tungt att köra på isen...
Jo jag vet att det gick tungt på isen, var själv med och körde med Hondan som inte var helt frisk. Hamberg hade problem att komma över 100 först, men lyckades senare komma upp i 104-105km/h. Det var därför jag reagerade på att det står 143 i resultatet..
Ahh.. va kul, var det du med Hondan hade du någonting på 91-92 knyck (Var kommer du ifrån då ? .. <!-- </EdIndex> --></div>
Jo jag vet att det gick tungt på isen, var själv med och körde med Hondan som inte var helt frisk. Hamberg hade problem att komma över 100 först, men lyckades senare komma upp i 104-105km/h. Det var därför jag reagerade på att det står 143 i resultatet..
Ahh.. va kul, var det du med Hondan hade du någonting på 91-92 knyck (Var kommer du ifrån då ? ..
Stämmer.
Bor och pluggar i Göteborg, men är klar till sommaren. Får se vad som händer då Föräldrarna bor i Degerfors, så det är där jag har garage och skruvar. Tyvärr blivit dåligt med skruvande de senaste åren pga studierna.. <!-- </EdIndex> --></div>