Åk fort på is i Orsa 11/12-Mars

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Crisse
Kontakt:

Inlägg av Crisse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
billykid skrev:Crisse nog gick det bra för Hamberg, men det låter otroligt 143km i mina öron iaf....det går bra tungt att köra på isen... :!:
Jo jag vet att det gick tungt på isen, var själv med och körde med Hondan som inte var helt frisk. Hamberg hade problem att komma över 100 först, men lyckades senare komma upp i 104-105km/h. Det var därför jag reagerade på att det står 143 i resultatet.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

Crisse skrev:
Peppe^ skrev:104 körde Hamberg om jag inte minns fel.
Resultatlista uppe nu, enligt den kom Hamberg upp i 143, stämmer det? Sjukt bra isåfall och det är bara att gratulera!

Resultaten finns förövrigt här:
http://www.landracing.se/resultatbrs.htm

Klass 2 är moppe.
Dom blandade ihop han med nån bil :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Crisse skrev:
billykid skrev:Crisse nog gick det bra för Hamberg, men det låter otroligt 143km i mina öron iaf....det går bra tungt att köra på isen... :!:
Jo jag vet att det gick tungt på isen, var själv med och körde med Hondan som inte var helt frisk. Hamberg hade problem att komma över 100 först, men lyckades senare komma upp i 104-105km/h. Det var därför jag reagerade på att det står 143 i resultatet.. :wink:
Ahh.. va kul, var det du med Hondan :roll: hade du någonting på 91-92 knyck :) (Var kommer du ifrån då ? .. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Lasse väss skrev:
billykid skrev:Hahahaha Lasse...Nää Lambon med raket motorn....

Såg jag på start bannan. Men då kom den inte iväg... :?: .

Vet inte om den nu gjorde någon repa alls....
stog mest i deppån å smällde och rökte vad jag vet.. :!:
Nope.... ingenstans kom den, Tror nog dom byter till en Audi snurra tills nästa år :meangreen:

Ska fråga snällt om jag får låna fruns Audi nästa gång..
Iofs så äger ju Audi numer Lambo .. men Vw äger ju Audi som i sin tur ägs av Porsche :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Lasse väss skrev:Ahh.. va kul, var det du med Hondan :roll: hade du någonting på 91-92 knyck :) (Var kommer du ifrån då ? ..
Han bor i Degerfors och göteborg 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Crisse
Kontakt:

Inlägg av Crisse »

Lasse väss skrev:
Crisse skrev:
Jo jag vet att det gick tungt på isen, var själv med och körde med Hondan som inte var helt frisk. Hamberg hade problem att komma över 100 först, men lyckades senare komma upp i 104-105km/h. Det var därför jag reagerade på att det står 143 i resultatet.. :wink:
Ahh.. va kul, var det du med Hondan :roll: hade du någonting på 91-92 knyck :) (Var kommer du ifrån då ? ..
Stämmer.
Bor och pluggar i Göteborg, men är klar till sommaren. Får se vad som händer då :) Föräldrarna bor i Degerfors, så det är där jag har garage och skruvar. Tyvärr blivit dåligt med skruvande de senaste åren pga studierna.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar