Josefin skrev att problemet med kopplingslager till 2-växlade snart skulle vara löst.
Vad innebär det. Kommer Kina-lagren att bli bättre eller billigare. Kommer SKF börja tillverka dom igen och framförallt hur snart. Min moppe låter som ett tröskverk när kopplingshandtaget inte hålls inne. Jag antar att det är lagret som är slut.
/ Joakim
Varför inte öppna lilla S luckan och känna på kopplingskorgen, mycket enklare än att gissa vilka fel som kan vara <!-- </EdIndex> --></div>
Josefin skrev att problemet med kopplingslager till 2-växlade snart skulle vara löst.
Vad innebär det. Kommer Kina-lagren att bli bättre eller billigare. Kommer SKF börja tillverka dom igen och framförallt hur snart. Min moppe låter som ett tröskverk när kopplingshandtaget inte hålls inne. Jag antar att det är lagret som är slut.
/ Joakim
Varför inte öppna lilla S luckan och känna på kopplingskorgen, mycket enklare än att gissa vilka fel som kan vara
Låter finemang. Hur ska den kännas och hus känns den om det är lagret som är kass. Om det inte är lagret vad kan det vara som för sånt oväsen.
Raketsport skrev:Kina kopplingslagrena har inte bara varit skit, men det har varit ojämn kvalitet på dom. Problemet med kopplingslager ska snart vara löst.
...som sagt, vet någon nåt mer, jag ska snar börja plocka ihop min motor och funderar på om jag ska byta lagret!? <!-- </EdIndex> --></div>