Har bytt lagren på veven, kopplingslagret, packboxar, satt ditt nya lameller, och 60 cc med 17 bing och 32 mm jamarcool.
Trodde först att kolven slog i toppen, men tycker inte det ser ut så.
Är ju 41 mm kolv mot orginaltopp, men verkar inte som kolven tar i ändå..
Har varit supernoga med shimsningen, vilket tog en jävla tid...
Kopplingen blev riktigt bra iallafall, kopplingskorgen, stål lamellen samt "tryckplattan" glasblästrade jag, så inget slirande på kopplingen för mig!
Är ett jävla klipp i motorn, har drevat 15-28 vilket är vad man kan ha på en compakt, som lägst, den är ändå urstark.
Har även bearbetat, kanaler på cylindern, bearbetat kolven, samt glasblästrat cylindern, och toppen.
Motorn är en 2 växlad sachs med kickstart, ej fläktkyld.
Har även bytt svänghjul, för innan var motorn så glapp i lagren att svänghjulet glappade och skrapade i tändplattan, var ett spår i svänghjulet, där tändplattan tagit i.
Ljudet följer med när motorn går runt, så vad kan det vara?

Cylindern och kolven är helt ny, så kom gärna med tips vad det kan vara. <!-- </EdIndex> --></div>