hjälmar!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och här en bild på min .Ska bara poleras lite . 

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
självklart att den ska poleras om den ska matcha typen... 
letar själv ett vurpollon i rätt storlek..men oftast är dom rackarna för små..
hmm har man träskalle tro.. 
fanns ju även en blåflakad kruka i sundsvall men inte att tänka på att få in skallen i den inte
<!-- </EdIndex> --></div>
det ante mig tture..

letar själv ett vurpollon i rätt storlek..men oftast är dom rackarna för små..

fanns ju även en blåflakad kruka i sundsvall men inte att tänka på att få in skallen i den inte

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kör med en sån här
http://www.worthpoint.com/worthopedia/vintage-kangol-auto-motorcycle-racing-helmet
fast min är vit med en blå stripe.
för det mesta, ibland kör jag även på min gamla Tommy Jet. Det fina med den är att det egentligen är en cykelhjälm, sjukt slimmad, egenhändigt mattsvart lackad med perfekt dålig finish och några coola stickers på... <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.worthpoint.com/worthopedia/vintage-kangol-auto-motorcycle-racing-helmet
fast min är vit med en blå stripe.
för det mesta, ibland kör jag även på min gamla Tommy Jet. Det fina med den är att det egentligen är en cykelhjälm, sjukt slimmad, egenhändigt mattsvart lackad med perfekt dålig finish och några coola stickers på... <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har säkert 15 olika hjälmar. Använder helst mitt orangea vurpollon som sitter som formgjuten efter mitt huvud, men vi har många flera gobitar som passar oss båda. Några finns nu på utställningen "Nu gasar vi - Moppemani" på Falkenbergs museum. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Här kommer en bild på min son Conny han kör Kreidler här
Har försökt att hitta en sån mask men det är nästan omöjligt, i alla fall till rätt pris, min son hade en sån på 70 talet.Mattias-M skrev:kör med en modern Nolan crosshjälm och ett par crossglasögon till de.
hellst skulle ja vilja ha en äldre crosshjälm med mask som sitter ihop med glasögona.

Här kommer en bild på min son Conny han kör Kreidler här

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sådan här hjälm med en historia bakom sig brukar jag använda ibland på rallyn. Mina svärföräldrar köpte sig en vespa 1959 för att åka på bröllopsresa genom europa till italien. Även två st svemohjälmar inhandlades. Hjälmarna övertogs av mig för några år sedan.
<!-- </EdIndex> --></div>