
suka
- alf-johan
- Forumsponsor
- Inlägg: 5000
- Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
- Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste bli en bild också på min Sun-Star suzuki
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
- Inlägg: 138
- Blev medlem: 30 jan 2011, 00:00
- Ort: Robertsfors en bit från ume
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oregonian_congratulations.gif alf-johan! Det blev en lång tråd om sukan, men det är kul att du har fått snurr på den nu.
<!-- </EdIndex> --></div>

monarped ilo -53 2st
husqvarna 1185
monarped
monarped M38
Cresent 1149 -61
Cresent 1149-61
Cresent 1151-62
Cresent 1151-62
Cresent 1209-75
Rex comet grand prix -77 EKF.
Yamaha dt -89
Chevrolet bel air sport cupe -57.
husqvarna 1185
monarped
monarped M38
Cresent 1149 -61
Cresent 1149-61
Cresent 1151-62
Cresent 1151-62
Cresent 1209-75
Rex comet grand prix -77 EKF.
Yamaha dt -89
Chevrolet bel air sport cupe -57.
-
- Inlägg: 6334
- Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
- Ort: Kristinehamn. Värmlands län
- alf-johan
- Forumsponsor
- Inlägg: 5000
- Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
- Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ett tips jag fick hos Lelles var att aldrig ha mer än 0,5 öppning på stiftet, suzuki tål inte mer, vet ej om det ligger någon sanning i det, men jag tänker prova, har det nu.
<!-- </EdIndex> --></div>
Niklas: vad jag kan förstå så var det något med tändningen, tror det var överslag och spetsarna. eftersom jag har bytt och ändrat saker så, kan det vara fler saker som blev åtgärdade, och därav gick den igång, det märktes att den var i bra slag, den gick rent på choke, och varvade rent utan choke, så en sak är säker den har fått en regäl service, både när det gäller bränsle och tändning.Rexxy skrev:Vad var det för fel då?


min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
- Inlägg: 6334
- Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
- Ort: Kristinehamn. Värmlands län
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
skall kolla gapet i stiftet ja med. men samtidigt byta konding o brytare!! <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Niklas: vad jag kan förstå så var det något med tändningen, tror det var överslag och spetsarna. eftersom jag har bytt och ändrat saker så, kan det vara fler saker som blev åtgärdade, och därav gick den igång, det märktes att den var i bra slag, den gick rent på choke, och varvade rent utan choke, så en sak är säker den har fått en regäl service, både när det gäller bränsle och tändning.Rexxy skrev:Vad var det för fel då?ett tips jag fick hos Lelles var att aldrig ha mer än 0,5 öppning på stiftet, suzuki tål inte mer, vet ej om det ligger någon sanning i det, men jag tänker prova, har det nu.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Inlägg: 5504
- Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
- Ort: Mora/Nusnäs, Sverige