Garagestädning, skräp, Sachs, Puch, VW Golf GTI, kokain?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Släng över dom till raketarn, så tar han med till mellsta, jag skickar en påse bullar tebaksPälle skrev:Kika noga så ska du se att där ligger 2 muggiga blockhalvor till sachs varav en med kopplingskorg...tompa skrev:Jag ser inga kopplingsdelar t SACHs på bilderna

//Kringlan <!-- </EdIndex> --></div>
Åker till själevad & kollar på en bil i morrn kväll, funkar det att komma förbi då?Pälle skrev:Jahapp, då blir det skogsbrynet för sachsdelarna och soptippen för golfgrejerna. Extraljusen håller jag åt Kringlan en stund till.
//Kringlan <!-- </EdIndex> --></div>
Funkar nog, slå en signal. <!-- </EdIndex> --></div>kringlan skrev:Åker till själevad & kollar på en bil i morrn kväll, funkar det att komma förbi då?Pälle skrev:Jahapp, då blir det skogsbrynet för sachsdelarna och soptippen för golfgrejerna. Extraljusen håller jag åt Kringlan en stund till.
//Kringlan
Tompa, är du fortfarande intresserad? Om det är OK med Raketaren så kan jag slänga in grejerna hos honom i veckan... <!-- </EdIndex> --></div>tompa skrev:Släng över dom till raketarn, så tar han med till mellsta, jag skickar en påse bullar tebaksPälle skrev:Kika noga så ska du se att där ligger 2 muggiga blockhalvor till sachs varav en med kopplingskorg...tompa skrev:Jag ser inga kopplingsdelar t SACHs på bilderna
Ok, då måste jag hinna med att baka också, innan torsdagPälle skrev:Tompa, är du fortfarande intresserad? Om det är OK med Raketaren så kan jag slänga in grejerna hos honom i veckan...tompa skrev:Släng över dom till raketarn, så tar han med till mellsta, jag skickar en påse bullar tebaksPälle skrev:Kika noga så ska du se att där ligger 2 muggiga blockhalvor till sachs varav en med kopplingskorg...tompa skrev:Jag ser inga kopplingsdelar t SACHs på bilderna

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->baka inte för mycket bara Tompa..
det är ju inte säkert att resan ner blir av längre eftersom det krånglar med en av bilarna ..då kanske det inte finns nån dragbil till mopparna längre..å då blir det problem
inte är det ju så kul att inte ha nåt att åka på där nere så ,i så fall skiter sig det hela..
min bil måste ju dra bostaden, och på lilla moppesläpet ryms bara Kalles och Hasses moppe..men vi hoppas att det reder sig till slut ändå...

min bil måste ju dra bostaden, och på lilla moppesläpet ryms bara Kalles och Hasses moppe..men vi hoppas att det reder sig till slut ändå...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->låter jättefint att jag har chans att göra det Tompa
då vet jag ju att det går att ta sig ner om det blir stört omöjligt..men vi är ju fortfarande i kämpatakter för att ta oss ner i allafall tre stycken..hoppas ju förstås på alla fem beror väl lite hur det går med den felande bilen men som sagt det är ju nån dag kvar ännu..blir vi två bilar ner så får nog tyvärr cobra inte ner sin raket heller utan det får lösas på nåt annat vis senare

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.