Garagestädning, skräp, Sachs, Puch, VW Golf GTI, kokain?

tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ser inga kopplingsdelar t SACHs på bilderna :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Jag ser inga kopplingsdelar t SACHs på bilderna :wink:
Kika noga så ska du se att där ligger 2 muggiga blockhalvor till sachs varav en med kopplingskorg... <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Pälle skrev:
Kika noga så ska du se att där ligger 2 muggiga blockhalvor till sachs varav en med kopplingskorg...
Släng över dom till raketarn, så tar han med till mellsta, jag skickar en påse bullar tebaks :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
kringlan

Inlägg av kringlan »

Pälle skrev:Jahapp, då blir det skogsbrynet för sachsdelarna och soptippen för golfgrejerna. Extraljusen håller jag åt Kringlan en stund till.
Åker till själevad & kollar på en bil i morrn kväll, funkar det att komma förbi då?
//Kringlan <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

kringlan skrev:
Pälle skrev:Jahapp, då blir det skogsbrynet för sachsdelarna och soptippen för golfgrejerna. Extraljusen håller jag åt Kringlan en stund till.
Åker till själevad & kollar på en bil i morrn kväll, funkar det att komma förbi då?
//Kringlan
Funkar nog, slå en signal. <!-- </EdIndex> --></div>
kringlan

Inlägg av kringlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev en koll åt andra hållet (timrå) men jag ska absolut upp till dina trakter till veckan.
//Kringlan <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

kringlan skrev:Blev en koll åt andra hållet (timrå) men jag ska absolut upp till dina trakter till veckan.
//Kringlan
Jag har semester till veckan så det ordnar sig nog. Hittat nån pakethållare? <!-- </EdIndex> --></div>
kringlan

Inlägg av kringlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kommer att kolla det idag när vi åker till stugan. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mindre grejer kan levereras på DAK-marknaden i Falun 3/9. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

tompa skrev:
Pälle skrev:
Kika noga så ska du se att där ligger 2 muggiga blockhalvor till sachs varav en med kopplingskorg...
Släng över dom till raketarn, så tar han med till mellsta, jag skickar en påse bullar tebaks :wink:
Tompa, är du fortfarande intresserad? Om det är OK med Raketaren så kan jag slänga in grejerna hos honom i veckan... <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Pälle skrev:
tompa skrev:
Pälle skrev:
Släng över dom till raketarn, så tar han med till mellsta, jag skickar en påse bullar tebaks :wink:
Tompa, är du fortfarande intresserad? Om det är OK med Raketaren så kan jag slänga in grejerna hos honom i veckan...
Ok, då måste jag hinna med att baka också, innan torsdag :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->baka inte för mycket bara Tompa.. :) det är ju inte säkert att resan ner blir av längre eftersom det krånglar med en av bilarna ..då kanske det inte finns nån dragbil till mopparna längre..å då blir det problem :? inte är det ju så kul att inte ha nåt att åka på där nere så ,i så fall skiter sig det hela..

min bil måste ju dra bostaden, och på lilla moppesläpet ryms bara Kalles och Hasses moppe..men vi hoppas att det reder sig till slut ändå... :P <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->aJ DÅ, får väl åka moppe ner då :lol: annars finns det en plats i min vagn om du vill göra lika som förra året :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->låter jättefint att jag har chans att göra det Tompa :wink: då vet jag ju att det går att ta sig ner om det blir stört omöjligt..men vi är ju fortfarande i kämpatakter för att ta oss ner i allafall tre stycken..hoppas ju förstås på alla fem beror väl lite hur det går med den felande bilen men som sagt det är ju nån dag kvar ännu..blir vi två bilar ner så får nog tyvärr cobra inte ner sin raket heller utan det får lösas på nåt annat vis senare :? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar