Då har även jag en Crescent!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas färgen funkar! Jag har kört med biltemas fälgfärg - Aluminium kulören. Ser ok ut men motorn är inte i drift än, så om det håller återstår att se... <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klockrent fixad kåpa! har du lust att renovera en till sån?? ja har en skadad liggande ja me!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi kan ju skicka alla våra trasiga kåpor till honom så kan han laga dom :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:Vi kan ju skicka alla våra trasiga kåpor till honom så kan han laga dom :idea:
då har han heltidsjobb med kåpor skulle ja tro. visserligen har ja ingen nytta av 2 växlad handväxel kåpa men en sån kan ju va bra att ha somm hyllvärmare, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe tack skall ni ha, kanske vore en affärsidee :D får väl se hur de håller först :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En liten update! nu e hela moppen grundad å färdig lackad, nu börjar de roliga med monteringen snart! :D

Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Peppes Bodega

Inlägg av Peppes Bodega »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut att bli kanonsnyggt! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:thumb: Ser vekligen fint ut ! <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alla tiders :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar