Varing
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nod32 är överdos för dom flesta här. men så länge man nöjer sig med att inte surfa in på galna sidor så brukar det inte löna sg med virusprogram... jag har inget just nu. och allt jag har säkerhetskopierar jag via min macbook, så då filtreras det mesta.. annars är väl linux den enda som gället för er boys och tjejs som använder datorer mer än till surfa <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
vakna
http://nyheter24.se/Smart24/564829-nya-virus-slapps-mot-mac <!-- </EdIndex> --></div>
Jaja .. och Aids får bara homosexuella och narkomanerpangerva skrev:Jag har MAC så jag behöver inget virusskydd![]()
![]()
![]()
![]()
vakna
http://nyheter24.se/Smart24/564829-nya-virus-slapps-mot-mac <!-- </EdIndex> --></div>
läs på. det enda sättet att få virus på en mac är om du installerar det, det är omöjligt för det att själv sprida sig in på datorn utan att du inte vet om det... <!-- </EdIndex> --></div>S_Compakt skrev:Jaja .. och Aids får bara homosexuella och narkomanerpangerva skrev:Jag har MAC så jag behöver inget virusskydd![]()
![]()
![]()
![]()
vakna
http://nyheter24.se/Smart24/564829-nya-virus-slapps-mot-mac
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, jag installerar inga okända program och jag känner mig trygg med min MAC än så länge. Dock kanske man inte ska tro att det förblir så för evigt.
Jag vet också att det finns virusprogram att installera.
Några andra nämnda fördomar har jag dock inte.
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag vet också att det finns virusprogram att installera.
Några andra nämnda fördomar har jag dock inte.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Visst gör dom. Det gör i och för sig även NOD32 i viss mån men enbart vid internet uppstart. <!-- </EdIndex> --></div>Rexxy skrev:Jag har provat det mesta. Norton, F-secure, Panda o.s.v Märker att alla dom slöar ner datorn grymt mycket. Så nu kör jag AGV.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har haft Norton i många år , nu har jag för några månader sedan uppdaterat 2011 an
Jag är ingen större expert , men nog fungerar det perfekt alltid, och som sagt jag har aldrig haft ett enda problem med virus. och om det skulle göra min dator trögare det vet jag inte
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag är ingen större expert , men nog fungerar det perfekt alltid, och som sagt jag har aldrig haft ett enda problem med virus. och om det skulle göra min dator trögare det vet jag inte

min avatarbild : är min gamla "SUKA"