Nej men vad skulle jag hålla på med om jag vore klar med alla projekt... <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Jaha & du är klar med dina projekt?![]()
Ingen ork kvar
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Uploaded with ImageShack.us
Eller så här i bland det är samma som jag skiftar delarpå i mellanåt.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Kan man få se en bild påBlack spirit, min kallas Red Baron, och ser ut så hära@westman skrev:värst vad alla klagar på vädret. själv har jag betat av 165 mil på min k50 i år sen 11 januari

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=6075&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
bilder finns här. andra moppen uppifrån. tyvär fel tank o kåporalf-johan skrev:Kan man få se en bild påBlack spirit, min kallas Red Baron, och ser ut så hära@westman skrev:värst vad alla klagar på vädret. själv har jag betat av 165 mil på min k50 i år sen 11 januari

http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=6075&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag började städa i moppe hylorna för nån vecka sen, gick nån timme sen blev det tråkigt å gick in...
ska ta tag i det imorn!!!
städa hela jävla garaget, om de ä kul eller ej, de ska göras!
Är ledig från skolan (studie dag) så de passar bra.
Saknar också att få trimma nått! Det är där de riktiga gnistan saknas nu!
(får inte köra trimma å vill inte heller pga körkort snart) <!-- </EdIndex> --></div>
(får inte köra trimma å vill inte heller pga körkort snart) <!-- </EdIndex> --></div>
Jag själv städade och slängde massor av (moppe)grejer då men jag tror inte du gör detsamma för du är nog medveten om intresset för de gamla moppegrejerna idag. I princip varenda liten detalj går ju sälja vidare, ja antingen här eller på Tradera. Jag hade en rätt stor byrålåda smockfull med förgasare och förgasardelar som jag bara vände uppochned på i en sopsäck. Av någon anledning sparade en låda med alla munstycken + plus något halvdussin flottörer och de har jag faktiskt kvar. Ja, det var då det. Det finns ett par nya Zündappflottörer i asken, går säkert att sälja dem i dag tror jag. <!-- </EdIndex> --></div>
Hmm.... Tycker nästan jag upplevde detsamma då. Jag tror det handlar om en brytningstid. Jag menar en något trevande övergångstid mellan två och fyra hjul.ilogurra skrev:Jag började städa i moppe hylorna för nån vecka sen, gick nån timme sen blev det tråkigt å gick in...
(får inte köra trimma å vill inte heller pga körkort snart)
Jag själv städade och slängde massor av (moppe)grejer då men jag tror inte du gör detsamma för du är nog medveten om intresset för de gamla moppegrejerna idag. I princip varenda liten detalj går ju sälja vidare, ja antingen här eller på Tradera. Jag hade en rätt stor byrålåda smockfull med förgasare och förgasardelar som jag bara vände uppochned på i en sopsäck. Av någon anledning sparade en låda med alla munstycken + plus något halvdussin flottörer och de har jag faktiskt kvar. Ja, det var då det. Det finns ett par nya Zündappflottörer i asken, går säkert att sälja dem i dag tror jag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mina står och tar plats nu väääldigt ofta då jag har körkort och lägger 90% på bilen, skola och jobb.
vad som hindrar mig från att hålla på är att ja vill ha grövre bitar att skruva i, dvs ett 5 petat block osv.
men visst klappar ja på sadlarna ibland när ja ska ha eller göra nått i boden.
låt dom stå ett tag och damma, alt är att köpa den moped du verkligen vill ha om du inte redan har de. <!-- </EdIndex> --></div>
vad som hindrar mig från att hålla på är att ja vill ha grövre bitar att skruva i, dvs ett 5 petat block osv.
men visst klappar ja på sadlarna ibland när ja ska ha eller göra nått i boden.
låt dom stå ett tag och damma, alt är att köpa den moped du verkligen vill ha om du inte redan har de. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hade en "hel" dag ute i garaget/på gården idag. Tog ner saxoped från lyften(ej ihopsatt ÄN..)
å plocka isär lyften för att kunna ta undan det, plockade lite mer med alla delar som jag ska få mer ordning på i hyllan
städade även lite på garage uppfarten. sopa å städa i "hörnet" vi garaget.
trimmade även gräset runt huset(fick 200kr för de
)
Men suget att skruva finns ej
<!-- </EdIndex> --></div>
å plocka isär lyften för att kunna ta undan det, plockade lite mer med alla delar som jag ska få mer ordning på i hyllan
städade även lite på garage uppfarten. sopa å städa i "hörnet" vi garaget.
trimmade även gräset runt huset(fick 200kr för de

Men suget att skruva finns ej

-