Ingen ork kvar

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det mindre konfliktskapande på Facebook?????

Jag tror inte rasism och annat elände hör hemma någonstans ! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kejsaren skrev:Är det mindre konfliktskapande på Facebook?????

Jag tror inte rasism och annat elände hör hemma någonstans !
Nej, naturligtvis inte, men på Facebook finns grupper som tillåts ex. "bevara" eller "hata negerbollen" osv. Tyckte nivån var lämplig för något sådant.
Rasism eller annan hets är inte välkommen på Raketsports forum i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väldans vad tråden bytte ämne helt plötsligt. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är med i negerbollens vänner :wink: och kommer så att förbli :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alla får tycka exakt vad dom vill, men som någon skrev, man får inte kränka någon med ens åsikter.

Jag har åsikter, precis som gurra, men väljer att inte yttra dom. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trots att man kanske har juridisk rätt att uttrycka sina åsikter kanske det inte alltid är särskilt smart att göra det... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så tycker jag att man ska avsluta denna diskusion, bra Matte 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Matte skrev:Trots att man kanske har juridisk rätt att uttrycka sina åsikter kanske det inte alltid är särskilt smart att göra det...
Det beror helt sannolika på vad man har för åsikter. man får ju fortfarande inte kränka den ena sidan osv. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur går det på rallyfronten då Gurra , tryter orken där också eller är det "bara" moppeskruvningarna som går trögt :?:
Ibland kan det kännas att allt bara är för mycket , men det går att lägga saker åt sidan , det viktiga är ju att man mår bra.
Det finns ju egenligen inga "måsten" allt är ju en prioriteringsfråga <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Braxmatte skrev:Hur går det på rallyfronten då Gurra , tryter orken där också eller är det "bara" moppeskruvningarna som går trögt :?:
Ibland kan det kännas att allt bara är för mycket , men det går att lägga saker åt sidan , det viktiga är ju att man mår bra.
Det finns ju egenligen inga "måsten" allt är ju en prioriteringsfråga
med rally bilen kan jag skruva vilken tid på dygnet som hällst :D

Det är väl det att man vill ha 4 hjul nu :wink:

ska åka till Katrineholm på fredag å komma hem lördag kväll å bara titta
så rally de går fint å där finns det ork! :) :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Tommy

Inlägg av Tommy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska med ut och kolla.Brukar åka mot marmorbyn men jag kommer inte ihåg vilket nummer sträckan har brukar stå på samma ställe och i år kommer dom från det roliga hållet. <!-- </EdIndex> --></div>
Mustang Mamba 72
Mustang Mamba 74
Mustang Mamba 75
Mustang Mamba 77
Mustang Cross Special 73
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

tompa skrev:Jag är med i negerbollens vänner :wink: och kommer så att förbli :D
aktare Tompa
snart kommer nå´n (helt felaktigt)att säga att du är rasist slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Tommy skrev:Jag ska med ut och kolla.Brukar åka mot marmorbyn men jag kommer inte ihåg vilket nummer sträckan har brukar stå på samma ställe och i år kommer dom från det roliga hållet.
Okej okej, sist var jag på ss1, ss5, ss7 å ss10 tror jag :)
alla var bra! :)

ss5/10 förra året finns de en liten ful sväng mitt på
Ska fixa karta imorn 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ilogurra - Det kanske är så att moppeintresset bör få vila ett tag, för att du är inne i rallysvängen nu. Ibland räcker inte orken till allt.
Moppesuget kanske kommer tillbaka om du tar en liten paus, hoppas att du kommer vara kvar här och skriva även om mopparna får vila lite. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Moppesuget brukar komma tillbaka när man är si så där 50+ och då är du naturligtvis välkommen tillbaka slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar