<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag fick intresset vid 15 år åldern, vilket var fullt vanligt att man får. Man att den fortfarande håller i sig efter 6 år, och man inte alls har planer att lägga av?
Jag blir nog aldrig någon återfallsmopedist. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Ilogurra - Det kanske är så att moppeintresset bör få vila ett tag, för att du är inne i rallysvängen nu. Ibland räcker inte orken till allt.
Moppesuget kanske kommer tillbaka om du tar en liten paus, hoppas att du kommer vara kvar här och skriva även om mopparna får vila lite.
Klart jag hänger kvar här
Kan nog bli så när man har "fast" inkomst att man säljer ihop nått trevligt till motor
Eftersom nu går allt till rally <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tappade också suget nu ett litet tag då min axel varit som värst! har gått hemma i snart 2 ÅR! men nu opererades jag för 14 dagarsedan och suget kom direkt efter att värken börjat lätta! nu skall du inte åka å operera dig för att få tillbaka suget men så va de för mig! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco skrev:....nu opererades jag för 14 dagarsedan och suget kom direkt efter att värken börjat lätta!
Jag opererades för precis en månad sedan. Den 6 sept närmare bestämt. Först nu börjar jag känna mig någorlunda återställd. Jag hade ljumsbråck vänster sida. Ett "konstruktionsfel" påstod doktorn. Kroppen är nog bra men inte fulländad. Den där konstiga blindtarmen har väl ingen funktion vad jag vet i alla fall.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä! blintarmen har jag tagit bort! "viktkompensera" vettu
Skönt att du börjar må bättre! 56:an en följd skada på skadan slutade med att jag nu har fått Artros i axeln, å de får jag leva med nu tydligen... inget kul att få en "åldersrelaterad" förslitnings grej som 28 åring tack vare att den första läkaren slarva å inte trodde mig från början..... <!-- </EdIndex> --></div>