Ingen ork kvar

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:Moppesuget brukar komma tillbaka när man är si så där 50+ och då är du naturligtvis välkommen tillbaka slider_anon.gif
Där är jag nog lite sen i utvecklingen för jag hann å bli femtiofem.... :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

56:an skrev:
pangerva skrev:Moppesuget brukar komma tillbaka när man är si så där 50+ och då är du naturligtvis välkommen tillbaka slider_anon.gif
Där är jag nog lite sen i utvecklingen för jag hann å bli femtiofem.... :mutt:
Och jag 67 :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Si så där 50+ alltså :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt moppesug kom vid 30-strecket
Alltså åldern inte
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag fick intresset vid 15 år åldern, vilket var fullt vanligt att man får. Man att den fortfarande håller i sig efter 6 år, och man inte alls har planer att lägga av?

Jag blir nog aldrig någon återfallsmopedist. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Raketsport skrev:Ilogurra - Det kanske är så att moppeintresset bör få vila ett tag, för att du är inne i rallysvängen nu. Ibland räcker inte orken till allt.
Moppesuget kanske kommer tillbaka om du tar en liten paus, hoppas att du kommer vara kvar här och skriva även om mopparna får vila lite.
Klart jag hänger kvar här :wink:
Kan nog bli så när man har "fast" inkomst att man säljer ihop nått trevligt till motor :)
Eftersom nu går allt till rally :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur du än gör Gurra har du mitt stöd LYCKA TILL :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tappade också suget nu ett litet tag då min axel varit som värst! har gått hemma i snart 2 ÅR! men nu opererades jag för 14 dagarsedan och suget kom direkt efter att värken börjat lätta! nu skall du inte åka å operera dig för att få tillbaka suget :D men så va de för mig! <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

Amstaff_Loco skrev:....nu opererades jag för 14 dagarsedan och suget kom direkt efter att värken börjat lätta!
Jag opererades för precis en månad sedan. Den 6 sept närmare bestämt. Först nu börjar jag känna mig någorlunda återställd. Jag hade ljumsbråck vänster sida. Ett "konstruktionsfel" påstod doktorn. Kroppen är nog bra men inte fulländad. Den där konstiga blindtarmen har väl ingen funktion vad jag vet i alla fall.... <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä! blintarmen har jag tagit bort! "viktkompensera" vettu :)

Skönt att du börjar må bättre! 56:an en följd skada på skadan slutade med att jag nu har fått Artros i axeln, å de får jag leva med nu tydligen... inget kul att få en "åldersrelaterad" förslitnings grej som 28 åring tack vare att den första läkaren slarva å inte trodde mig från början..... :( <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar