...om nu inte svänghjulet sitter helt fel på axeln... <!-- </EdIndex> --></div>G-son skrev:Utan markeringar kan man bara prova sig fram. Moppen ska starta oavsett hur man vrider plattan, det går inte komma särskilt mycket fel inom originaljusteringen så den går inte ställa det så fel att den inte vill gå.
köpt ett problem barn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ordförande i Hallstamoppers 

-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har för mig att bakom kickkåpan så sitter det ett litet drev typ en liten kamdrivning med märkning på som måste stå rätt, tjejens lillsyrra hade en mt 5 a för drygt 20 år sedan har för mig att renoveraren en HD snubbe monterade detta fel som jag fick åtgärda, kan minnas fel men tror det var på det viset.hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
har nu prövat cdi boxen från en funkande moppe. exakt samma fel. den tänder för tidig så det blir som en broms i stället o ibland smäller det till i avgasröret så man troratt det är ryssen som kommer.. tändplattan har jag flyttat runt på så mycket att han höll på o få byta adress.
tidigare ägare har haft isär hela motorn o byttt lager. finns det något som man kan sätta fel så pass så den inte startar?????
<!-- </EdIndex> --></div>
svänghjulet e ju låst med en kil. så det går ju bara sätta på ett sätt.Braxmatte skrev:...om nu inte svänghjulet sitter helt fel på axeln...G-son skrev:Utan markeringar kan man bara prova sig fram. Moppen ska starta oavsett hur man vrider plattan, det går inte komma särskilt mycket fel inom originaljusteringen så den går inte ställa det så fel att den inte vill gå.
har nu prövat cdi boxen från en funkande moppe. exakt samma fel. den tänder för tidig så det blir som en broms i stället o ibland smäller det till i avgasröret så man troratt det är ryssen som kommer.. tändplattan har jag flyttat runt på så mycket att han höll på o få byta adress.
tidigare ägare har haft isär hela motorn o byttt lager. finns det något som man kan sätta fel så pass så den inte startar?????