Förbannat bra företag! <!-- </EdIndex> --></div>Perka skrev:Finns färdiga fästen för olika Gps modeller på www.brodit.se kolla även under övrigt fästen för styren och lite allt möjligt.....
Hur gör ni...
- SachsMekarn
- Inlägg: 4094
- Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
- Ort: L-100, Uppsala Län
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
hur sakta accar din moppe, om man bara ska mäta topphastighet som tråden faktiskt handlar om så borde ju batteriet räcka till? <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Iphone är inte att reka då den käkar batterier ...Rexxy skrev:Använder själv min Iphone med Speedometer applikation. Lägger i fickan och sen ut och gasa!
hur sakta accar din moppe, om man bara ska mäta topphastighet som tråden faktiskt handlar om så borde ju batteriet räcka till? <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Det har jag märkt, men vad spelar det för roll i sammanhanget? Du kan ändå ha GPS'n på i några timmar innan den dör. Och inte ligger du på full gas så länge?S_Compakt skrev:Iphone är inte att reka då den käkar batterier ...Rexxy skrev:Använder själv min Iphone med Speedometer applikation. Lägger i fickan och sen ut och gasa!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Iphone i fickan,en koll när vi stannat.
Ang batteriet:en fullfartstest är väl bara nån minut vad är problemet [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Ang batteriet:en fullfartstest är väl bara nån minut vad är problemet [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
- SachsMekarn
- Inlägg: 4094
- Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
- Ort: L-100, Uppsala Län
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Farten i sig är väl oviktig,men man vill få den att gå så optimalt som möjligt.
Svart eller vitt helt enkelt <!-- </EdIndex> --></div>
Tja,det är väl mått på att man är på rätt väg när man plockat ihop en motor.Det är ju ett evigt bytande av munstycken tändlägen mmHasse skrev:Varför är ni så fixerade vid toppfart?
Farten i sig är väl oviktig,men man vill få den att gå så optimalt som möjligt.
Svart eller vitt helt enkelt <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
-
- Inlägg: 3240
- Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
- Ort: SMEBACKEN
- Kontakt:
- SachsMekarn
- Inlägg: 4094
- Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
- Ort: L-100, Uppsala Län