<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Även om jag inte är en sån jätte Tintin fantast så är det nästan en måste se film + min första 3 D film häftigt... (Haddock, härlig karaktär..)
man läste ju Tintin, Lucky Luke, Spirou, mm. då man var "liten".. <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Även om jag inte är en sån jätte Tintin fantast så är det nästan en måste se film + min första 3 D film häftigt... (Haddock, härlig karaktär..)
man läste ju Tintin, Lucky Luke, Spirou, mm. då man var "liten"..
jo det blir nog att gå å se den har ju några biobiljetter liggandes läste ju tintin som grabb så det ska ju bli kul å se hur filmen blev.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Om du har den omtalade Tintin i Kongo, så är den kanske värd en slant nu
själv sitter jag på samtliga (utom en) Linda och Valentins äventyr, en annan fransk kvalitetserie...
Synd att sambon ratar all film som inte har "riktiga skådisar" Får vänta tills tintin kommer på hyrDVD Eller tills brorsan laddar ner den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är uppväxt med både den tecknade serien och albumen, så ska självklart se den här nya filmen! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Även jag har växt upp med Tintin.
Som 10årig flyttade till en ny stad där gick jag varje dag till biblioteket och lånade en Tintin album för att skynda mig hem och läsa om de spännande äventyren med ett glas mjölk och kakor nära till hands. Kände mig naturligtvis manad i vuxen ålder att köpa alla album, eftersom jag uppenbarligen har en ekorr-gen.
Gissa om jag ska se filmen? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha ekorr-gen den var bra Jossan... ja det blir filmtajm nu på torsdag arbetskompisen och jag ska kika på filmen då... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Frågade min 11-åring om han ville gå med mig(vill ju inte gå själv)Öhh är ru tönti eller, blev svaret så jag får nog gå med någon jämngammal! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tintin har aldrig fallit mig i saken. Kollade lite på det som liten, men det fanns bättre jag ville kolla på då! <!-- </EdIndex> --></div>