Tintin..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Tintin..

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Även om jag inte är en sån jätte Tintin fantast så är det nästan en måste se film + min första 3 D film häftigt... :cool2: (Haddock, härlig karaktär..)
Bild

man läste ju Tintin, Lucky Luke, Spirou, mm. då man var "liten".. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lyssnade nyss på resensioner på radio. Den var bra, sades det. <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klart den är bra, det är tintin... legendarisk underhållning i min familj... såklart äges så gott som alla verk som hergé gav ut, både svenska och engelska album. tyvärr är dom nerstoppade i källaren... där gör dom fan bara bruden glad... som saknar all form av kultur och bara läser röda rummet <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Re: Tintin..

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Även om jag inte är en sån jätte Tintin fantast så är det nästan en måste se film + min första 3 D film häftigt... :cool2: (Haddock, härlig karaktär..)
Bild

man läste ju Tintin, Lucky Luke, Spirou, mm. då man var "liten".. :D

jo det blir nog att gå å se den har ju några biobiljetter liggandes :) läste ju tintin som grabb så det ska ju bli kul å se hur filmen blev.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är uppvuxen med dom tecknade Tintin filmerna, Skulel verkligen vilja se denna! <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

Pop skrev:klart den är bra, det är tintin... legendarisk underhållning i min familj... såklart äges så gott som alla verk som hergé gav ut, både svenska och engelska album. tyvärr är dom nerstoppade i källaren... där gör dom fan bara bruden glad... som saknar all form av kultur och bara läser röda rummet
Om du har den omtalade Tintin i Kongo, så är den kanske värd en slant nu :wink:
själv sitter jag på samtliga (utom en) Linda och Valentins äventyr, en annan fransk kvalitetserie...

Synd att sambon ratar all film som inte har "riktiga skådisar" Får vänta tills tintin kommer på hyrDVD Eller tills brorsan laddar ner den <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min son och jag var och såg TinTin i hajsjön, 1970 :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är uppväxt med både den tecknade serien och albumen, så ska självklart se den här nya filmen! :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Även jag har växt upp med Tintin.
Som 10årig flyttade till en ny stad där gick jag varje dag till biblioteket och lånade en Tintin album för att skynda mig hem och läsa om de spännande äventyren med ett glas mjölk och kakor nära till hands. Kände mig naturligtvis manad i vuxen ålder att köpa alla album, eftersom jag uppenbarligen har en ekorr-gen. :roll:

Bild

Gissa om jag ska se filmen? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha ekorr-gen den var bra Jossan... :clapping: ja det blir filmtajm nu på torsdag arbetskompisen och jag ska kika på filmen då... :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nånstans på en hårddisk har jag alla tecknade Tintinfilmer

Albumen är tyvärr sönderlästa <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Frågade min 11-åring om han ville gå med mig(vill ju inte gå själv)Öhh är ru tönti eller, blev svaret så jag får nog gå med någon jämngammal! <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får vänta tills de går tanka den :twisted:
Orka betala... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tintin har aldrig fallit mig i saken. :? Kollade lite på det som liten, men det fanns bättre jag ville kolla på då! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

ilogurra skrev:Får vänta tills de går tanka den :twisted:
Orka betala... :roll:
Jo visst tusan är det dyrt :notme: , men gå hellre & se än sån här film (3D) å ladda ner nån dussinskitactionfilm istället... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar