Hur gör ni...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lason skrev:Min moppe gör bara 47 km/h :(

Å andra sidan gör den det uppför också. Och med en annan moppe bogserad brevid :)
Det går jag i god för. Min senaste Mamba var lite trött med originalcylinder. Men jag, Lason och även hans lillebror var ute och åkte. Lasons lillebrors 1279a säckade ihop så, han hänkade på bakom Lasons axel.

Jag märkte inte något föränns jag låg på full mutter och plötsligt kom 2moppar farande förbi till ljudet av älgavrålet från Lasons membranare.

Kändes lite pinsamt att åka dappe just då. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

GPS

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmm någon som har tipps på en bra billig GPS....för att mäta hastigheten med.. :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ingen aning, men denna känns prisvärd! Ska du bara ha den till moppe?

http://www.netonnet.se/art/telefon/gpsnavigator/gps-4_3-tums_skarm/garmin-nuvi255wnoh/151864.4682/ <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mest till moped, det är bra om den går att använda till annat med... :!:

Obs den bör vara lätt använd, jag tänket på nått tipps där dom själv använt GPSen.... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det är väll bara köpa en billig en :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar