Hörredu Doc, jag gillar inte riktigt undertonen i det du skriver där men jag kanske misstar mig.dr.novolette skrev:Pälle skrev:Ja, jag har 2 stummisar t o m. Finns ju en klenstummisram med gaffel där ocksåRaketsport skrev:Ja jag har kikat på den annonsen men har annat rat på G. Kul att den kom till någon på forumet! Nu har du ju en stummis igenDen gode Doktorn ska leverera en stummistank med fin patina så den kommer att passa perfekt på Poststummisen.
Jo nog ska du få en fin stummistank. Du vet.. Jag e en som håller det jag lovar..![]()
Beträffande mitt M12 behov så struntade jag i den affären å lät dig dividera fritt med säljaren av en enda anledning. Vi pratades ju vid i tel. så den anledningen behöver jag nog inte närmare förklara..
Håller du vad du lovat![]()
Den 21 oktober PMade jag ett svar till dig där jag berättade om mina oväntade utgifter som fick mig att sluta bry mig om rostsamlingen.
Passade då på att fråga dig om du fått nåt svar från säljaren eftersom du skickat mail till honom. Även dagen efter frågade jag om du hört nåt från Suzukimannen för du ville ju ha M12an det visste jag.
Tycker att du borde reagerat på detta! Om inte annat borde du blivit påmind om att du skulle försöka köpa M12an.
Fritt fram för dig att göra business med säljaren med andra ord.
Du hade chansen att köpa M12an, du tog inte chansen, jag råkade köpa den senare. Vad har jag då lovat?