Jag skulle ju inte köpa mer grejer nu.....

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:
Raketsport skrev:Ja jag har kikat på den annonsen men har annat rat på G. Kul att den kom till någon på forumet! Nu har du ju en stummis igen :lol:
Ja, jag har 2 stummisar t o m. Finns ju en klenstummisram med gaffel där också :lol: Den gode Doktorn ska leverera en stummistank med fin patina så den kommer att passa perfekt på Poststummisen.

Jo nog ska du få en fin stummistank. Du vet.. Jag e en som håller det jag lovar.. :wink: :D Beträffande mitt M12 behov så struntade jag i den affären å lät dig dividera fritt med säljaren av en enda anledning. Vi pratades ju vid i tel. så den anledningen behöver jag nog inte närmare förklara..
Håller du vad du lovat :roll: :D
Hörredu Doc, jag gillar inte riktigt undertonen i det du skriver där men jag kanske misstar mig.

Den 21 oktober PMade jag ett svar till dig där jag berättade om mina oväntade utgifter som fick mig att sluta bry mig om rostsamlingen.

Passade då på att fråga dig om du fått nåt svar från säljaren eftersom du skickat mail till honom. Även dagen efter frågade jag om du hört nåt från Suzukimannen för du ville ju ha M12an det visste jag.

Tycker att du borde reagerat på detta! Om inte annat borde du blivit påmind om att du skulle försöka köpa M12an.

Fritt fram för dig att göra business med säljaren med andra ord.

Du hade chansen att köpa M12an, du tog inte chansen, jag råkade köpa den senare. Vad har jag då lovat? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte vet jag men fler än jag tycker nog att den här diskussionen hör hemma över PM <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vi tar det via PM! Ber om ursäkt till alla som måste läsa en massa onödigt diskuterande. Blir lätt så när man agerar först och tänker sen.

Hursomhaver, du har PM Doc. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

erlan skrev:är det bara jag som tycker det känns lite 1250 över den där compacten. med dom lyktfästena och den svingen. borde väl gå att mäta höjden på motorfästet i så fall. om jag sett rätt på bilder så är väl dom olika höga.
är den till salu så kan jag vara intreserad om priset matchar skicket.

erlan
Yes, den är till salu. Du har fått ett PM Erlan. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->grattis till köpet! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart allt är till salu Pälle - vi 2 är ju dealers - money talk...no money no honey.
Fort in - ännu snabbare ut...
Men det finns ju säljestråd för oss som vill kursa snabbt.
Hooo hooo som tomten sälger, förlåt SÄGER <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jorru grannen nog har jag dig att tacka för många prylers :D thankyou_blue <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fasiken va svårt det är att inte köpa mer skrot! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äh faan - jag handlar allt som är värt att köpa - man gör ju moppenördarna en tjänst.. :idea:
Å får ett gäng pengar i fickan på köpet..kan det bli bättre säg 8)
Men som i alla affärer så finns det ju viss etik att följa å den ledstjärnan
de e min, bara min - e de int vackert så säääjj... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Grannen skrev:Äh faan - jag handlar allt som är värt att köpa - man gör ju moppenördarna en tjänst.. :idea:
Å får ett gäng pengar i fickan på köpet..kan det bli bättre säg 8)
Men som i alla affärer så finns det ju viss etik att följa å den ledstjärnan
de e min, bara min - e de int vackert så säääjj... :roll:
Jo du är en stjärna Grannen :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Amarace, du har PM! <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

Pälle skrev:Ja vi tar det via PM! Ber om ursäkt till alla som måste läsa en massa onödigt diskuterande. Blir lätt så när man agerar först och tänker sen.

Hursomhaver, du har PM Doc.
Doktorn, jag ser att mitt PM ang M12an fortfarande ligger kvar i utkorgen. Vill du inte läsa det :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blev ett fasligt " Du har PM " på alla sidor - nog fasiken tror jag att man ser själv om ett pm inkommit... :evil:
Tur att man kan välja själv om man vill läsa stuffet... :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller med dig Grannen.. :) man ser ju om man fått PM och väljer ju själv om man vill läsa dem...eller strunta i dem.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar