Raketaren skrev:håller med dig Grannen.. man ser ju om man fått PM och väljer ju själv om man vill läsa dem...eller strunta i dem..
Visst, men ibland kan det bli nåt fel och då skadar det inte med en påminnelse.
Ber om ursäkt för att du tvingas läsa det i min tråd där du för övrigt, Grannen, inte tillför nåt särskilt vettigt med dina inlägg <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag brukar ibland skriva " Du har pm" om jag verkligen vill att mottagaren ska se det snabbt.
Vissa webbläsare visar att nytt pm anlänt mindre tydligt så det kan missas om man inte är observant. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag får ett mäjl om att jag har fått ett pm. Funkar det inte så för alla?
Eller e de nån inställning man kan välja bort?? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo det funkar så för alla mot förmodan att man inte valt bort den funktionen vilket man kan. Men många har mailkonto på ex. hotmail och en del har en speciell mail enbart för forum och liknande, en sånn mail kollar man inte av lika ofta som som forumet. Därför brukar i alla fall jag skriva på om det är bråttom att få kontakt "du har pm" <!-- </EdIndex> --></div>
OutbackJack skrev:"Skulle ju inte dra på mig nåt mer skrot,"
Såna löften skall man ALDRIG avge..
Se jag gjorde det så har det blivit två moppar, två plastschabrak och två tunga mc...
Tror inte jag är den ende här som inte lärt sig...
Nä, tydligen ska man aldrig lova nåt sånt. Härom månaden gjorde jag mig av med skrot och var så lycklig för det men nu är det fullt på logen igen <!-- </EdIndex> --></div>