<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hey alla
Jeg håber i hver især er ved at juleklar

...
Jeg har modtaget min citta fælg og denne skal monteres på skoteretten inden længe.
Mht. Selve projektet, så er motoren monteret nu. Det krævede et par forsøg at få den til at sidde helt rigtigt, men den skulle gerne sidde sådan remmen ikke kommer til at trække skævt og karburatoren er vandret, sådan forgassaren ikke kommer til at drille

...
Citta fælgen og dækket fylder ca.Ø45cm , Så der er virkeligt lidt plads til hjul og motor inde under skjoldet, men det skal nok gå ... Keep the faith
Anyway så ville jeg lige høre jer ad om et par råd
1. : på min gilers citta fælg sidder et alm. Hjul , er der nogen der ved om der findes lavprofil dæk til sådan en 12tommer moppefælg ? ... Jeg syntes ikke lige jeg kan finde nogen mine normale dæk pushere!
Det er kun 12 tommer lavprofil scooterdæk.
Grunden til jeg gerne vil have lavprofil dæk, er selvf fordi jeg så kan redde et par cm. Meres spille rum ved monteringen af baghjulsophænget.
2. : jeg vil gerne lave skoteretten om til batteri, men kan man bare eftermontere sådan et?
Lysspolen levere jo 12v ac , watt svinger i forhold til omdrejninger går jeg udfra ? ... Kan man evt. Montere en ensretter på + ledningen fra lysspolen og derefter til batteriet? ...
Vil batteriet så blive opladet kontinuerligt ? , kan batteriet holde til de forskellige watt spolen levere ved forskellige omdrejninger ?
Hvorledes skal -ledningen monteres ? , er det direkte stel fra karosseriet eller skal der også en ensretter imellem denne ledning og batteriet ?
Jeg håber mine spørgsmål gav lidt mening , på forhånd tak for hjælpen

...
Mvh.
Sune <!-- </EdIndex> --></div>