Cykeldator

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Provade på min raketare funkade sisådär, framhjulet har för mycket spel i sidled (gummibussningarna..) :freakin mad: ska köpa en GPS thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag rekommenderar clas ohlson sigma-datorer. Jag kör med den på compacten (den billiga) och den störs inte av motorns tändsystem! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Provade på min raketare funkade sisådär, framhjulet har för mycket spel i sidled (gummibussningarna..) :freakin mad: ska köpa en GPS thumb_up
Funkar klockrent på min raketare, men jag har monterat givaren så nära navet som möjligt så att den göms av kromskyddet vid dämparna.
Då undviker du att det blir fel avstånd mellan givare och mottagare pga glapp i gummina. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Mcb1203+1209

Inlägg av Mcb1203+1209 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej. tror ni att sladden på en sigma dator, når från styret till bakhjulet på en flakmoped? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej jag tror den är för kort, på min är sladden ca 70cm ,kanske man kan skarva den :shock: :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Billig

http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20090709.p.Cykeldator <!-- </EdIndex> --></div>
Mcb1203+1209

Inlägg av Mcb1203+1209 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är den jag avser att köpa. får bli att skarva sladden. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar