<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo visst ja Anders : Kreidlertm har lyckats att från Portugal få köpa två st nya tankemblem Jag mailade tre st men fick inget svar
Lasse väss skrev:Va har ni snackat om nu mens jag har kämpat i källaren Bindor och taggtråd
I allafall så har jag inte legat på soffan, kl 06.00 var jag igång .. Ok då, lite slappa under tiden det torkade
Nu måste jag ha ett gäng nya korta M6 , slut i asken får bli i morgon då..!
Fetingen till bakskärm är på plats, det enda kvar att måla nu är lamphållaren bak som ska vara svart
Ser KANNON bra ut...skärmen reda klar...du jobbar på hårt....
PS Kolla din vanliga mail.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sorry lasse, jag har varit i obygden och mekat på min ismaskin.... skickar emblemen i morgon om jag hinner annars får det bli på måndag.... vet inte om det är repro eller nos....fina är dom iallafall!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kedjan ska vara på VÄNSTER sida!! Vänd på motorn så blir det bra.
Sen har du missuppfattat det här med vajern, den skall INTE sitta på kedjan.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo hastighetsmätaren måste vara där. Den räknar länkar och omsätter till Km/ tim
Annars kolla insidan av röret, det borde slipas så det inte blir turbolens. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blästrad yta är lagom. Men höga kanter skall bort. Fast det spelar ingen roll de e ju bara en 80 cc Athena. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Blästrad yta är lagom. Men höga kanter skall bort. Fast det spelar ingen roll de e ju bara en 80 cc Athena.
Hörru farbrorn ! Ytan ÄR finblästrad och inga kanter finns Å jomenvisst, ä ju bara en moped
Sitter nu å funderar om jag ska ner å mixtra med något , eller om jag ska lata mig vad röstar ni för : Slappa eller meka Kanske jag skulle ut å <!-- </EdIndex> --></div>