Ett fynd värt namnet. IT'S ALIVE!! 2010-02-12.

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Hasse1
Inlägg: 151
Blev medlem: 17 apr 2009, 23:00
Ort: Koskullskulle / Gällivare

Inlägg av Hasse1 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då sätter du fast ett varv slippapper runt pekfingret sen sätter du fingret i hålet varpå du börjar springa runt runt med en j**la fart :whistle2: :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nymans2013 skrev:
hottiz skrev:Borrmaskin...man kan även klippa
en remsa av fint sandpapper o använda
har en sån då jag brukar finslipa fågelholkshål
de blir så släta då...
Gammalt trick som säkert funkar, men inte när man inte har något eluttag eller någon borrmaskin i källarverkstaden
Rekommenderar att du köper dig en borrmaskin med batteri typ AEG eller Makita, och du...dubbla batterier införskaffas samtidigt. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:
Nymans2013 skrev:
hottiz skrev:Borrmaskin...man kan även klippa
en remsa av fint sandpapper o använda
har en sån då jag brukar finslipa fågelholkshål
de blir så släta då...
Gammalt trick som säkert funkar, men inte när man inte har något eluttag eller någon borrmaskin i källarverkstaden
Rekommenderar att du köper dig en borrmaskin med batteri typ AEG eller Makita, och du...dubbla batterier införskaffas samtidigt. :)
Nae. känner jag för att vara så seriös med någon form av reparation så tar jag med mig grejjerna till skolan, Pelarborr med kordinatbord :twisted:

För den intresserade noterades våldsamma 45km/h på mätaren i förgår, med originaldrevning och en fullt intakt magnet/drev/hastighetsmätarkåpa på sachsen <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Skriv svar