<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Jag har en dbs med en sachsmotor 2-växlad. Problemet är att den flödar över när den har stått ett tag ca30min. Vad kan det vara för tok !förgasaren är ny renoverad? <!-- </EdIndex> --></div>
Förgasare
Re: Förgasare
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Hmm är inte detta ganska normalt på en Sachs-motor? Detta löses enklast genoma att komma ihåg att stänga soppakranen.valter skrev:Hej!
Jag har en dbs med en sachsmotor 2-växlad. Problemet är att den flödar över när den har stått ett tag ca30min. Vad kan det vara för tok !förgasaren är ny renoverad?

Re: Förgasare
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hej igen!Det var en flottör som inte var tät!Fast den nyligen köptes ny.Ja även nya delar kan vara felaktiga.Men jag får tacka för trevliga o bra tips som att stänga av bränslekran. <!-- </EdIndex> --></div>Tivan skrev:Hmm är inte detta ganska normalt på en Sachs-motor? Detta löses enklast genoma att komma ihåg att stänga soppakranen.valter skrev:Hej!
Jag har en dbs med en sachsmotor 2-växlad. Problemet är att den flödar över när den har stått ett tag ca30min. Vad kan det vara för tok !förgasaren är ny renoverad?