Grannen skrev:Så här ser våra moppar ut ikväll vid retrokafeet...
Bidrar även jag med en bild från min mobbe där ser man lite av entre'n till detta fina lilla cafe för motorentusiaster. Dom lånade även ut ett sadelöverdrag i fårskinn (inte foreskin) så jag inte skulle bli kall i baken på hemfärden
Grannen skrev:Så här ser våra moppar ut ikväll vid retrokafeet...
Bidrar även jag med en bild från min mobbe där ser man lite av entre'n till detta fina lilla cafe för motorentusiaster. Dom lånade även ut ett sadelöverdrag i fårskinn (inte foreskin) så jag inte skulle bli kall i baken på hemfärden
Gud vad vackra bilder...hemmorojderna fick lite vintervila med fårskinnet så varmt å skönt för genialiteterna
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej doktorn. angående din Rex så e ja nyfiken på hur gashandtaget ser ut på en sån?! har du något foto o visa?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->söker väl vidare om info ang rexen. blir nog te o ringa till Rothstein igen någon dag för en pratstund o be om lite literatur till rexen o få lite fakta hur saker o ting skall se ut. har fått reda på att rexoped med victoria fanns även -56. han är ursprungligen från familjen som grundade rex o han jobbade där till 69 tror ja han sade. han var en mycket rolig herre att snacka mopeder med. plus att han hade ca 30 rex motorcyklar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248