Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retrofike

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Grannen

Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retrofike

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så här ser våra moppar ut ikväll vid retrokafeet... :lol:
BildBild <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fin fint. en lika vacker rex som min gamling. i helgen skall den igång!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Re: Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retro

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Så här ser våra moppar ut ikväll vid retrokafeet... :lol:
BildBild
Bidrar även jag med en bild från min mobbe där ser man lite av entre'n till detta fina lilla cafe för motorentusiaster. Dom lånade även ut ett sadelöverdrag i fårskinn (inte foreskin) så jag inte skulle bli kall i baken på hemfärden :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Re: Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retro

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:
Grannen skrev:Så här ser våra moppar ut ikväll vid retrokafeet... :lol:
BildBild
Bidrar även jag med en bild från min mobbe där ser man lite av entre'n till detta fina lilla cafe för motorentusiaster. Dom lånade även ut ett sadelöverdrag i fårskinn (inte foreskin) så jag inte skulle bli kall i baken på hemfärden :wink:
Gud vad vackra bilder...hemmorojderna fick lite vintervila med fårskinnet så varmt å skönt för genialiteterna :lol:

Bild
<!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej doktorn. angående din Rex så e ja nyfiken på hur gashandtaget ser ut på en sån?! har du något foto o visa?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan bli svårt med en sådan tjänst efter omständigheterna :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OK <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->söker väl vidare om info ang rexen. blir nog te o ringa till Rothstein igen någon dag för en pratstund o be om lite literatur till rexen o få lite fakta hur saker o ting skall se ut. har fått reda på att rexoped med victoria fanns även -56. han är ursprungligen från familjen som grundade rex o han jobbade där till 69 tror ja han sade. han var en mycket rolig herre att snacka mopeder med. plus att han hade ca 30 rex motorcyklar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar