Överdragsklädsel för helsoffa!
-
Överdragsklädsel för helsoffa!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vet att det mest e köpes annonser till moped men jag gör ett försök här o söker! det ja önskar köpa är överdragsklädsel till helsoffa. skall vara till min vauxhall. skriv om ni har ngt eller har bra tips!!
Mvh Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Mvh Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har du två tips som funkar
http://www.pebe.se/
http://www.artex.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.pebe.se/
http://www.artex.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kan eventuellt passa. men de flesta tillbehörsbutikerna säljer ju bara klädslar av moderna snitt å de passar ju inte i min bil som e så gammal. sen vill ja ha lite kvalité <!-- </EdIndex> --></div>Grannen skrev:Baksätesklädsel till samma storlek på bilen din - alltså köp 2 baksätesklädslar..
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag 
Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av värsta sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk
<!-- </EdIndex> --></div>

Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av värsta sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk

-
nej då doktorn du behöver inte vara orolig. skall ha fatt på gammal tidstypisk klädsel o inget modernt skit. du råkar inte ha en till salu?? skall ha den dels för o dölja lite skador samt slitage på soffan fram sen för att de e snyggt! <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag
Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av västa sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
googlat o letat men hittar inget bra svar på de ja söker.kanske e dålig på o söka o så! visst finns de klädlar men för helsoffa e de svårare! <!-- </EdIndex> --></div>Grannen skrev:Håller med föregående tangentknattrare...inte ska du köpa modernt...
köp 2 tidstypiska - bara ut å googla för inte hittar man dom i snödrivan...eller...
rutig klädsel vore väl snygg...röd/svart tex.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Du frågar fel kille jag håller inte på så mkt med gamla grejer.. <!-- </EdIndex> --></div>NiklasHögberg skrev:nej då doktorn du behöver inte vara orolig. skall ha fatt på gammal tidstypisk klädsel o inget modernt skit. du råkar inte ha en till salu?? skall ha den dels för o dölja lite skador samt slitage på soffan fram sen för att de e snyggt!dr.novolette skrev:Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag
Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av västa sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hos PeBe och Artex kan du säkert få tidstypiska klädslar.
Hittar du en någon annanstans har du också säkert vunnit med 7 rätt på Lotto samtidigt
<!-- </EdIndex> --></div>
Hittar du en någon annanstans har du också säkert vunnit med 7 rätt på Lotto samtidigt

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
-
Mamma har sagt att de e fult att ljuga. nog sysslar du väl me gamla saker?? <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:Du frågar fel kille jag håller inte på så mkt med gamla grejer..NiklasHögberg skrev:nej då doktorn du behöver inte vara orolig. skall ha fatt på gammal tidstypisk klädsel o inget modernt skit. du råkar inte ha en till salu?? skall ha den dels för o dölja lite skador samt slitage på soffan fram sen för att de e snyggt!dr.novolette skrev:Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248