<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu får det nog vara slutslöjdat för den här gången. Efter montering kan jag konstatera att durationerna blev ganska hyfsade.Avgas ca 180, spol ca 125, insug ca 155 +- någon grad hit eller dit. Blev en helt annan karaktär än tidigare, mycket varvvilligare. Nu återstår bara att prova lite olika drevningar.
Slutresultat.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mera bilder? Finns inte så mycket mer att visa.
Det kanske blev lite stöddiga tider för en gammal ILO, men den låter rätt gott. Sen har jag märkt att den aerodynamiska utformningen på en Monarscoot inte är den bästa om man vill över 55 km/h.
Benskydden gör sitt bästa för att hålla emot. <!-- </EdIndex> --></div>
ilo55cc skrev:Mera bilder? Finns inte så mycket mer att visa.
Det kanske blev lite stöddiga tider för en gammal ILO, men den låter rätt gott. Sen har jag märkt att den aerodynamiska utformningen på en Monarscoot inte är den bästa om man vill över 55 km/h.
Benskydden gör sitt bästa för att hålla emot.
Ja, mer överblicks bilder Sen film på ljudet vill jag ha! Kan inte vänta på att få höra min <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körde med den här cylindern i somras vid +30 utan kylproblem(dock inte fullt så hårt trimmad) Får väl hoppas på en kall sommar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behöver inte vråla så mycket, särskilt inte när man bara står och torrgasar.
Går väl hyffsat. <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:
Det där lät väl fint finns nog lite ork i den (Du vet att Ilogurra mäter bara stora insug och ljud,, inte hur moppen går....
Eller hur Gurra....
klart de ska vara stort å vrååååååååla
Har du aldrig hört en grupp H volvo med 48or
Vill gärna se en film på när du kör <!-- </EdIndex> --></div>