Dekaler till Cresent Raketmodell 1174 Sport (från 1964)
Dekaler till Cresent Raketmodell 1174 Sport (från 1964)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Försöker även på denna sida. Har även försökt under rubriken Mopeder
Är det någon som vet var jag kan få tag på dekaler till mitt renoveringsobjekt Cresent från 1964, modell 921174 Sport?
Söker den dekal som finns på flera Cresentmopeder och som sitter på ramen under sadeln (flerfärgad gul, röd, grön, svart, syns på mopeden
som visas på forumsidan)
Söker även 2 dekaler till tanken som är kromad.
Söker även 2 st svart/vit längre dekal, pepitarutig för motorkåpan. Mopedtypen finns med på Raketsports sida Cresent Jet-linjen & bruksmopeder, Jet Linjen, Raket modell 1174
Tacksam för tips var jag kan få tag på någon av dessa dekaler <!-- </EdIndex> --></div>
Är det någon som vet var jag kan få tag på dekaler till mitt renoveringsobjekt Cresent från 1964, modell 921174 Sport?
Söker den dekal som finns på flera Cresentmopeder och som sitter på ramen under sadeln (flerfärgad gul, röd, grön, svart, syns på mopeden
som visas på forumsidan)
Söker även 2 dekaler till tanken som är kromad.
Söker även 2 st svart/vit längre dekal, pepitarutig för motorkåpan. Mopedtypen finns med på Raketsports sida Cresent Jet-linjen & bruksmopeder, Jet Linjen, Raket modell 1174
Tacksam för tips var jag kan få tag på någon av dessa dekaler <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursäkta att jag missade ditt inlägg på mopeder. Auto Arkiv i Sunne nytillverkar dekaler till mopeder.
Tele: 0565-13705
PM.ar även en mailadress till ett par som har tillverkat VM-dekalen (klister dekal), den flerfärgade randiga under sadeln heter så. Vet inte om de håller på med detta ännu. <!-- </EdIndex> --></div>
PM.ar även en mailadress till ett par som har tillverkat VM-dekalen (klister dekal), den flerfärgade randiga under sadeln heter så. Vet inte om de håller på med detta ännu. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är så att de måste få in beställningar på en dekal (ex. tankdekalen) så det fyller ett helt ark innan de kan trycka dom. Annars blir kostnaden för hög.
Jag fick vänta länge en gång på ett 1149 dekalset. Ringde, påpekade hur länge jag väntat och hade dom i brevlådan veckan därpå.
Men jag kanske hade tur. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag fick vänta länge en gång på ett 1149 dekalset. Ringde, påpekade hur länge jag väntat och hade dom i brevlådan veckan därpå.
Men jag kanske hade tur. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en kontakt i England som trycker dekaler, och han har en hel del original till svenska mopeder, jag har försökt bjudit hit honom till årets Vikstamarknad för att sälja sina dekaler, men han har inte tid, nu försöker jag få honom att skicka över ett urval till Ekebybodamarknaden i stället, så säljer jag åt honom i så fall.
Han fixade mina Standard dekaler direkt, från sitt lager, och dom är inte vanliga. <!-- </EdIndex> --></div>
Han fixade mina Standard dekaler direkt, från sitt lager, och dom är inte vanliga. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Gammal tråd, jag vet men går det att få tag i VM-dekalen till vettigt pris än? Pm:a gärna adressen till mej i så fall. <!-- </EdIndex> --></div>Raketsport skrev:Ursäkta att jag missade ditt inlägg på mopeder. Auto Arkiv i Sunne nytillverkar dekaler till mopeder.
PM.ar även en mailadress till ett par som har tillverkat VM-dekalen (klister dekal), den flerfärgade randiga under sadeln heter så. Vet inte om de håller på med detta ännu.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kolla med Norscand, dom har många crescentdekaler med i sin katalog <!-- </EdIndex> --></div>Hasse1 skrev:Gammal tråd, jag vet men går det att få tag i VM-dekalen till vettigt pris än? Pm:a gärna adressen till mej i så fall.Raketsport skrev:Ursäkta att jag missade ditt inlägg på mopeder. Auto Arkiv i Sunne nytillverkar dekaler till mopeder.
PM.ar även en mailadress till ett par som har tillverkat VM-dekalen (klister dekal), den flerfärgade randiga under sadeln heter så. Vet inte om de håller på med detta ännu.
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har sett att det säljs mkt dekaler till olika moppar på tradera å på marknader. Men varje gång man kollar på dom så är det såna där klistermärken 
jag vill ju ha äkta genuina vattendekaler å det verkar bara finnas på Autoarkiv.
Så man får tack vackert vänta
<!-- </EdIndex> --></div>

jag vill ju ha äkta genuina vattendekaler å det verkar bara finnas på Autoarkiv.
Så man får tack vackert vänta