Jag har provat på redan ett tag. Inga krämpor så det går ju att pula med vad man vill.
Först i kön, Sätta potatis och sedan båten i sjön. Därefter skall jag montera nya pannan och värmetanken.
När det är fixat är jag lite friare. husarbete, moppar, ja listan är lång. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte konstigt att pensionärerna har fullt upp och inte har tid...
Vi som jobbar har ju semester och fritid det har ju inte dom <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roligt att se en sida till av dig Conrad
Skoj att någon tar över och Pelle kör vidare,kommer att gå bra gissar jag !!!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin artikel, Conrad! Nu blir det moppemek dagarna i ända... å ta hand om hus, trädgård, bilen, båten, umgås med familjen och vännerna. Listan kan nog bli hur lång som helst på alla saker som man tänkte göra och inte riktigt hunnit med tidigare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På bilden går det ca 90. Jag körde säkert 30 gånger innan fotografen var nöjd.
Han gjorde ett stort reportage, med massor av bilder.
Den Stockholmarn är min favoritmoppe. Motorn är flyttad till min gula E-typ. Stockholmarn har en annan EKF med en ny Zetacylinder och solfjäderstopp. 4 överströmmare och 2 boostkanaler, endast 63 cc. Kokusan tändsystem. Den går riktigt fint. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det e gott Conrad, jag läste tidigare här i forumet om din uppväxt som gick via Brändö i Helsingfors. Från vilket jag själv har minnen och bilder om hur det ännu såg ut på tidigt sjuttiotal.
Vad bra att du har så mycket tid och ork kvar att syssla med saker! och ting
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just det, Brendö, närmare bestämt en sommarstuga på Degerö.
Mina föräldra bodde på Berndö som nygifta. <!-- </EdIndex> --></div>