En artikel om en Snickare!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

En artikel om en Snickare!

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här finns det lite läsning om en snickare! :roll:

http://folket.se/folkifolket/1.1434113 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En Riktig hårding den där Conrad eller hur :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kvick mopedist från Kvicksund.. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul Conrad äntligen eller? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:Kul Conrad äntligen eller?
Jag har provat på redan ett tag. Inga krämpor så det går ju att pula med vad man vill.
Först i kön, Sätta potatis och sedan båten i sjön. Därefter skall jag montera nya pannan och värmetanken.
När det är fixat är jag lite friare. husarbete, moppar, ja listan är lång. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte konstigt att pensionärerna har fullt upp och inte har tid... 8)
Vi som jobbar har ju semester och fritid det har ju inte dom :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Mats T

Inlägg av Mats T »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roligt att se en sida till av dig Conrad :D :D :D
Skoj att någon tar över och Pelle kör vidare,kommer att gå bra gissar jag !!!!

:wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin artikel, Conrad! Nu blir det moppemek dagarna i ända... å ta hand om hus, trädgård, bilen, båten, umgås med familjen och vännerna. Listan kan nog bli hur lång som helst på alla saker som man tänkte göra och inte riktigt hunnit med tidigare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Orädda mopedister kör med Jethjälm... slider_victory.gif
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt Conrad !! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På bilden går det ca 90. Jag körde säkert 30 gånger innan fotografen var nöjd.
Han gjorde ett stort reportage, med massor av bilder.
Den Stockholmarn är min favoritmoppe. Motorn är flyttad till min gula E-typ. Stockholmarn har en annan EKF med en ny Zetacylinder och solfjäderstopp. 4 överströmmare och 2 boostkanaler, endast 63 cc. Kokusan tändsystem. Den går riktigt fint. <!-- </EdIndex> --></div>
attu

Inlägg av attu »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det e gott Conrad, jag läste tidigare här i forumet om din uppväxt som gick via Brändö i Helsingfors. Från vilket jag själv har minnen och bilder om hur det ännu såg ut på tidigt sjuttiotal.
Vad bra att du har så mycket tid och ork kvar att syssla med saker! och ting

hälsningar österifrån!
Attu <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just det, Brendö, närmare bestämt en sommarstuga på Degerö.
Mina föräldra bodde på Berndö som nygifta. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar