Snubblade över en 1260 som jag nu tänker göra mig av med

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Användarens profilbild
Kirre

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Följer 12mm förgasaren med vid en ev affär? <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ev senare för en mindre peng har beställt en 14mm till flakan.. Behöver veta att sen fungerar innan säljer iväg 12mm förgasaren <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
jorhul skrev:
Conrad Engström skrev: Tillbaka med Tompa ! Det behövs lite salt i förruttnelsen.
slider_score.gif Ja, in med Tompa!! De var en go gubbe!
Ja, det är nog roligt så länge man slipper försöka lösa eller stoppa konflikterna folk emellan genom att sitta i telefon och i mailkontakt med upprörda människor en hel helg då man egentligen hade andra planer. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur var det nu? tompa anklagade affe för pedofili, eller hur var det? Nej fyf*n, sånt folk behöver man inte ha på forumet. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om jag fick välja mellan att få den moppen eller 500:- så skulle jag tagit pengarna
Du kan väl skriva här vad du sålt den för (om den blir såld) :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Kirre

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får 2000:- med förgasaren av mig!! <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

Kirre skrev:Du får 2000:- med förgasaren av mig!!
Nej tack, har flera som hört av sig så jag tror nog kunna få vad jag begär.
Vill du ge 2600 kan du få den levererad till Kalmar. Har sommarstuga i Kalmar län som jag besöker varje helg. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

jorhul skrev:
Conrad Engström skrev: Tillbaka med Tompa ! Det behövs lite salt i förruttnelsen.
slider_score.gif Ja, in med Tompa!! De var en go gubbe!
Jorhul: E du fuller karl :P
Conrad: har du blitt galen :P <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
jorhul
Forumsponsor

Inlägg av jorhul »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag finner mig givetvis i beslutet, men min kontakt med Tompa har enbart varit positiv. Annars kan man ju alltid göra som en del andra... tjafsa och bråka och tillslut lämna forumet. Till vilken nytta, när man är tillbaka dagen efter? <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa må vara en "go gubbe" eller just och hjäpsam men det lilla jag hann se, den korta tid vi var på forumet samtidigt, så saknade han väl en hel del "forumvett" eller hur man nu ska uttrycka sig.
men det är väl egentligen lite olämpligt att vi sitter och diskuterar någon som inte får delta i diskusionen.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En del människor kan vara lite burdusa och ohämmade till sättet men jättebra och justa att ha och göra med ändå.

Jag köpte en gaffel till NV5 av ompa17medvirus på Tradera i vintras. Hade något ont om kulor då och fick ett par lågmälda diskreta betalningspåminnelser regelbundet men betalade så fort jag hade pengar och paketet kom då omgående. Sedan var saken ur världen. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är absolut inte perfekt eller felfri, och det tror jag inte heller, men anklaga någon om att vara pedofil, för att han är trevlig mot oss yngre är riktigt fel. jag har lämnat forumet, men läser lite i smyg för att jag gillar vissa människor här. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

erlan skrev: men det är väl egentligen lite olämpligt att vi sitter och diskuterar någon som inte får delta i diskusionen.

erlan
Instämmer till fullo!
Vi lämnar diskussionen eftersom Tompa inte har möjlighet att delta med egna inlägg. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man går åter till ämnet så nog tycker jag 2600kr är ett bra pris för en sån där moppe om den fungerar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är absolut inget fel på priset!!! Du skulle bara ha bott närmare :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar