Snubblade över en 1260 som jag nu tänker göra mig av med
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja, det är nog roligt så länge man slipper försöka lösa eller stoppa konflikterna folk emellan genom att sitta i telefon och i mailkontakt med upprörda människor en hel helg då man egentligen hade andra planer. <!-- </EdIndex> --></div>jorhul skrev:Conrad Engström skrev: Tillbaka med Tompa ! Det behövs lite salt i förruttnelsen.Ja, in med Tompa!! De var en go gubbe!
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag finner mig givetvis i beslutet, men min kontakt med Tompa har enbart varit positiv. Annars kan man ju alltid göra som en del andra... tjafsa och bråka och tillslut lämna forumet. Till vilken nytta, när man är tillbaka dagen efter? <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa må vara en "go gubbe" eller just och hjäpsam men det lilla jag hann se, den korta tid vi var på forumet samtidigt, så saknade han väl en hel del "forumvett" eller hur man nu ska uttrycka sig.
men det är väl egentligen lite olämpligt att vi sitter och diskuterar någon som inte får delta i diskusionen.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
men det är väl egentligen lite olämpligt att vi sitter och diskuterar någon som inte får delta i diskusionen.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En del människor kan vara lite burdusa och ohämmade till sättet men jättebra och justa att ha och göra med ändå.
Jag köpte en gaffel till NV5 av ompa17medvirus på Tradera i vintras. Hade något ont om kulor då och fick ett par lågmälda diskreta betalningspåminnelser regelbundet men betalade så fort jag hade pengar och paketet kom då omgående. Sedan var saken ur världen.
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag köpte en gaffel till NV5 av ompa17medvirus på Tradera i vintras. Hade något ont om kulor då och fick ett par lågmälda diskreta betalningspåminnelser regelbundet men betalade så fort jag hade pengar och paketet kom då omgående. Sedan var saken ur världen.

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är absolut inte perfekt eller felfri, och det tror jag inte heller, men anklaga någon om att vara pedofil, för att han är trevlig mot oss yngre är riktigt fel. jag har lämnat forumet, men läser lite i smyg för att jag gillar vissa människor här. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vi lämnar diskussionen eftersom Tompa inte har möjlighet att delta med egna inlägg. <!-- </EdIndex> --></div>
Instämmer till fullo!erlan skrev: men det är väl egentligen lite olämpligt att vi sitter och diskuterar någon som inte får delta i diskusionen.
erlan
Vi lämnar diskussionen eftersom Tompa inte har möjlighet att delta med egna inlägg. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: