Vad planerar ni att renovera/fixa under vintern?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Defenetivt putsa upp och bevara jag har bara sett en cornette in live, bra myckett vanligare med novoletter,så vårda och kör så myckett det går. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->helt klart bevara i ursprungligt skick var kedjeskyddet med.? <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Saaben
Bild

Scootern
Bild

Och Cobran
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:helt klart bevara i ursprungligt skick var kedjeskyddet med.?
Tyvärr inte, någon som har ett liggande? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad man ska pyssla me i vinter hmm.. :roll: jag orkar inte ens tänka på det!
skulle jag räkna upp alla måsten så hade nog inte denna sida räcka till..
men dom viktigaste projekten är tråkigt nog inte mopedrelaterade det får blir sen tyvärr..just nu är det badrum å trapp samt källare sedan finns det ngr bilar å ett veterangarage mm.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

bryggaren skrev:
dr.novolette skrev:helt klart bevara i ursprungligt skick var kedjeskyddet med.?
Tyvärr inte, någon som har ett liggande?
tror knappast det.. jag har letat ett i flera år å det var ett på tradera för ngn vecka sedan å om vi säger så här..jag bjöd mer än vad du betalat för hela din moped! å vann jag det? nix!! :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

dr.novolette skrev:
bryggaren skrev:
Tyvärr inte, någon som har ett liggande?
tror knappast det.. jag har letat ett i flera år å det var ett på tradera för ngn vecka sedan å om vi säger så här..jag bjöd mer än vad du betalat för hela din moped! å vann jag det? nix!! :cry:
Såg den jag med. Det blir lite komiskt med prisnivåerna på Tradyra ibland... :lol:
Men det är väl detta som är marknadsekonomi i sina bästa stunder eller hur? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig gammal saab du har duett_anders :) är det en 67 a ?
tänker själv ge mig på en saab 95 av betydligt nyare modell..men den blir ju en skoj dragare av moppetrailern på träffarna och rallyna i sommar.. :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Duett_Anders_

Raketaren skrev:Härlig gammal saab du har duett_anders :) är det en 67 a ?
tänker själv ge mig på en saab 95 av betydligt nyare modell..men den blir ju en skoj dragare av moppetrailern på träffarna och rallyna i sommar.. :wink:

Bild
Stämmer bra att det är en 67a!
Trevligt med 95or, de flesta är upprostade och skrotade sen länge, tyvärr.
Din ser ju ut att vara i hyffsat skick, iallafall på utsidan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dett Anders , Jag har en exakt lika Saab V4 samma färg men med dom fina aluminiumfälgarna och orginal träratt, fast en 68.
Jag har kvar orginalhjulen. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He-he en pärla till då med andra ord...men en 68 då har du den lite högre framrutan oc toppmonterade innerbackspegeln på din conrad..annars ser dom nog lika ut.. :wink: kul att v4 orna räddas ..börjar inte finnas så många kvar snart.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stämmer och långa tändstift. :wink:
Fast just nu ligger motorn "nyrenoverad" på garagegolvet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du fixat nå "fabrkationsfel" på den också precis som på dina Sachscylindrar :P <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

Conrad Engström skrev:Dett Anders , Jag har en exakt lika Saab V4 samma färg men med dom fina aluminiumfälgarna och orginal träratt, fast en 68.
Jag har kvar orginalhjulen.
Trevligt trevligt! Har du fotbollsfälgarna eller ronal fälgar?
Det är dessutom väldigt bra vinterbilar, har kört enheldel med den nu i vinter <!-- </EdIndex> --></div>
Lången

Inlägg av Lången »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I vinter så ska Dbs pantern göras i ordning och sen står det en ny lackad Chevrolet El camino i garaget som behöver en ihop monteringoch lite kärlek oxå 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar