Vad planerar ni att renovera/fixa under vintern?
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad man ska pyssla me i vinter hmm..
jag orkar inte ens tänka på det!
skulle jag räkna upp alla måsten så hade nog inte denna sida räcka till..
men dom viktigaste projekten är tråkigt nog inte mopedrelaterade det får blir sen tyvärr..just nu är det badrum å trapp samt källare sedan finns det ngr bilar å ett veterangarage mm.. <!-- </EdIndex> --></div>

skulle jag räkna upp alla måsten så hade nog inte denna sida räcka till..
men dom viktigaste projekten är tråkigt nog inte mopedrelaterade det får blir sen tyvärr..just nu är det badrum å trapp samt källare sedan finns det ngr bilar å ett veterangarage mm.. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
tror knappast det.. jag har letat ett i flera år å det var ett på tradera för ngn vecka sedan å om vi säger så här..jag bjöd mer än vad du betalat för hela din moped! å vann jag det? nix!!bryggaren skrev:Tyvärr inte, någon som har ett liggande?dr.novolette skrev:helt klart bevara i ursprungligt skick var kedjeskyddet med.?

Men det är väl detta som är marknadsekonomi i sina bästa stunder eller hur?
Såg den jag med. Det blir lite komiskt med prisnivåerna på Tradyra ibland...dr.novolette skrev:tror knappast det.. jag har letat ett i flera år å det var ett på tradera för ngn vecka sedan å om vi säger så här..jag bjöd mer än vad du betalat för hela din moped! å vann jag det? nix!!bryggaren skrev:Tyvärr inte, någon som har ett liggande?dr.novolette skrev:helt klart bevara i ursprungligt skick var kedjeskyddet med.?

Men det är väl detta som är marknadsekonomi i sina bästa stunder eller hur?

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig gammal saab du har duett_anders
är det en 67 a ?
tänker själv ge mig på en saab 95 av betydligt nyare modell..men den blir ju en skoj dragare av moppetrailern på träffarna och rallyna i sommar..

tänker själv ge mig på en saab 95 av betydligt nyare modell..men den blir ju en skoj dragare av moppetrailern på träffarna och rallyna i sommar..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He-he en pärla till då med andra ord...men en 68 då har du den lite högre framrutan oc toppmonterade innerbackspegeln på din conrad..annars ser dom nog lika ut..
kul att v4 orna räddas ..börjar inte finnas så många kvar snart.. <!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
-
-
Det är dessutom väldigt bra vinterbilar, har kört enheldel med den nu i vinter <!-- </EdIndex> --></div>
Trevligt trevligt! Har du fotbollsfälgarna eller ronal fälgar?Conrad Engström skrev:Dett Anders , Jag har en exakt lika Saab V4 samma färg men med dom fina aluminiumfälgarna och orginal träratt, fast en 68.
Jag har kvar orginalhjulen.
Det är dessutom väldigt bra vinterbilar, har kört enheldel med den nu i vinter <!-- </EdIndex> --></div>