RADERAS

NiklasHögberg

RADERAS

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hämtade hem lite skrot idag. motorn har legat länge och fastnat men skall renoveras för att sitta på en 1279. denna moped avyttras i delar. ser ni någon del som passar så säg till, finns tex komplett magura växelhandtag 2 vxl. även gashandtag magura. sitter rund Huret mätare som gått ca 10 mil. skick inuti okänt. även sidostöd kvar, ser ni ngt så skriv PM. bud eller bytes mot delar till modell 1279. allt till 1279 e av intrese. gaffel samt framskärm e de lite reservation på.

Bild Bild Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Senast redigerad av NiklasHögberg den 08 sep 2013, 10:55, redigerad totalt 1 gång.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slänger upp ett par bilder till. ser ni ngn del som kan va ngt så säg till. skruvar av delar inom kort sen kastas resten.

Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:slänger upp ett par bilder till. ser ni ngn del som kan va ngt så säg till. skruvar av delar inom kort sen kastas resten.

Bild Bild
kan vara intresserad av sadeln + sadel infästningen oxå...vad vill du ha för peng? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sadelns klädsel e inte mkt o ha men stommen e okej. även infästningen e frisk utan svetsreparationer. får ja 100: + frakten?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->byte mot compactdelar är intressant också eller delar till 1279! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Neifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
okej

en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

NiklasHögberg skrev:
Neifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
okej

en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?!
behöver sadelinfästningen till sadeln och så den sitter på själva stolpen, det är därför jag är intresserad, råkade ju sälja iväg min sadel på raketröven.... cocos_acc.gif <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Neifelheim skrev:
NiklasHögberg skrev:
okej

en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?!
behöver sadelinfästningen till sadeln och så den sitter på själva stolpen, det är därför jag är intresserad, råkade ju sälja iväg min sadel på raketröven.... cocos_acc.gif
okej skall plocka av o kolla frakt o så få infästning o stolpen då!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar