okejNeifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
behöver sadelinfästningen till sadeln och så den sitter på själva stolpen, det är därför jag är intresserad, råkade ju sälja iväg min sadel på raketröven....NiklasHögberg skrev:okejNeifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?!
okej skall plocka av o kolla frakt o så få infästning o stolpen då!! <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:behöver sadelinfästningen till sadeln och så den sitter på själva stolpen, det är därför jag är intresserad, råkade ju sälja iväg min sadel på raketröven....NiklasHögberg skrev:okejNeifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?!