<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Både Sura & Jossan har rätt , men ärligt det är små problem här i världen om man hetsar upp sig för det här, vi är ju alla olika som vi redan konstaterat, jag personligen tycker det är kul vi kan mötas halvvägs mellan trimnissar & "orginalrenoverare" på detta forum, kom igen nu alla gillar ju moppar orginal som o-orginal , förstår egentligen inte varför det blivit "storm i vattenglas" <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker att det blivit en väldigt långdragen tråd det här.... Om Conrad vill dra så får han väl göra det och såklart är det en stor förlust för forumet och dess medlemmar men det är ju trots allt han som bestämmer och det känns lite drygt med alla inlägg om vilken gigantisk förlust det skulle bli om han drog så sluta upprepa vad nån annan redan sagt och låt gubben göra som han vill. Peace <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Scrolla tebax så ser väl alla forummedlemmar att conrad redan svarat
och satt punkt för denna tråd till någon blind fortsatte älta...Lägg ner pinsamheterna.
Vill nån dra härifrån så är det väl bara låta bli att logga in, inte faan behöver väl det vara nån omröstning om vem och när man ska klicka i eller ur... Whatewer... <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Scrolla tebax så ser väl alla forummedlemmar att conrad redan svarat
och satt punkt för denna tråd till någon blind fortsatte älta...Lägg ner pinsamheterna.
Vill nån dra härifrån så är det väl bara låta bli att logga in, inte faan behöver väl det vara nån omröstning om vem och när man ska klicka i eller ur... Whatewer...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I min åsikt var det dumt att publicera vem som har postat mest, sånt brukar bara ge upphov till posthunting. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja eller den snabbaste renoveringen med dag för dagbilder då kanske det blir en djävla snurr ute i garagen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja där har man inte chans men det är klart det kan vara kul att se dom här snabba..superrenoveringarna.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket har man blivit kallad men ingen har nog beskyllt mig för att snabbt bli klar med mina projekt
Men jag skulle vilja bli klar med min raketare så man kan variera åkningarna lite <!-- </EdIndex> --></div>
vihan skrev:I min åsikt var det dumt att publicera vem som har postat mest, sånt brukar bara ge upphov till posthunting.
Vi alla på tio-i topp-listan är vuxna människor och vi sysslar nog inte med post-hunting, utan det här var ett sätt att skulle skoja till det i vintermörkret. Allt är gjort med glimten i ögat för att roa oss som utav olika anledningar var hemmasittande, inte kunde meka, var sjuk eller bara hade allmänt tråkigt.
Tack för din synpunkt! Jag ska tänka på att vara tydligare i framtiden om inlägget är skämtsamt menat, för de som inte är här lika ofta <!-- </EdIndex> --></div>