Uppsägning?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Både Sura & Jossan har rätt :sorry: , men ärligt det är små problem här i världen om man hetsar upp sig för det här, vi är ju alla olika som vi redan konstaterat, jag personligen tycker det är kul vi kan mötas halvvägs mellan trimnissar & "orginalrenoverare" på detta forum, kom igen nu alla gillar ju moppar orginal som o-orginal :wink:, förstår egentligen inte varför det blivit "storm i vattenglas" 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker att det blivit en väldigt långdragen tråd det här.... Om Conrad vill dra så får han väl göra det och såklart är det en stor förlust för forumet och dess medlemmar men det är ju trots allt han som bestämmer och det känns lite drygt med alla inlägg om vilken gigantisk förlust det skulle bli om han drog så sluta upprepa vad nån annan redan sagt och låt gubben göra som han vill. Peace 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Scrolla tebax så ser väl alla forummedlemmar att conrad redan svarat
och satt punkt för denna tråd till någon blind fortsatte älta...Lägg ner pinsamheterna.
Vill nån dra härifrån så är det väl bara låta bli att logga in, inte faan behöver väl det vara nån omröstning om vem och när man ska klicka i eller ur... :roll: Whatewer... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Scrolla tebax så ser väl alla forummedlemmar att conrad redan svarat
och satt punkt för denna tråd till någon blind fortsatte älta...Lägg ner pinsamheterna.
Vill nån dra härifrån så är det väl bara låta bli att logga in, inte faan behöver väl det vara nån omröstning om vem och när man ska klicka i eller ur... :roll: Whatewer...
RIGHT :idea: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

Conrad Engström skrev:Min första mening var inte defnitiv.
Men det är som Braxen skriver " bokstäverna retas med mig"
Jag "älskar" gemenskapen här.
Gäller fortfarande <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Conrad Engström skrev:
Conrad Engström skrev:Min första mening var inte defnitiv.
Men det är som Braxen skriver " bokstäverna retas med mig"
Jag "älskar" gemenskapen här.
Gäller fortfarande
Tack och lov herran för dom orden, ännu större anledning att sluta tjata slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I min åsikt var det dumt att publicera vem som har postat mest, sånt brukar bara ge upphov till posthunting. <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jamen kära nån..posthunting!
Vinner man ett pris eller? <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej , men vi borde kanske rösta fram årets renovering på renoveringssidorna :Idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det tycker jag med - rösta fram 2010 års renovering...MOPEDkategorin.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja eller den snabbaste renoveringen med dag för dagbilder då kanske det blir en djävla snurr ute i garagen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja där har man inte chans :accident: men det är klart det kan vara kul att se dom här snabba..superrenoveringarna.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket har man blivit kallad men ingen har nog beskyllt mig för att snabbt bli klar med mina projekt
Men jag skulle vilja bli klar med min raketare så man kan variera åkningarna lite :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

vihan skrev:I min åsikt var det dumt att publicera vem som har postat mest, sånt brukar bara ge upphov till posthunting.
Vi alla på tio-i topp-listan är vuxna människor och vi sysslar nog inte med post-hunting, utan det här var ett sätt att skulle skoja till det i vintermörkret. Allt är gjort med glimten i ögat för att roa oss som utav olika anledningar var hemmasittande, inte kunde meka, var sjuk eller bara hade allmänt tråkigt.

:D Tack för din synpunkt! Jag ska tänka på att vara tydligare i framtiden om inlägget är skämtsamt menat, för de som inte är här lika ofta <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar